تاریخ انتشار: 1397/05/15 13:21
کد خبر: 135574

گلایه باشگاه قشقایی از فجرسپاسی؛ بازیکنان مد نظر ما را نگیرید!

در اتفاقى عجیب، بازیکنان مدنظر قشقایى از تیم همشهرى سر در آوردند.
گلایه باشگاه قشقایی از فجرسپاسی؛ بازیکنان مد نظر ما را نگیرید!

در حالى که اتحاد فوتبال شیراز و فارس تنها راهکار لیگ برترى شدن شیرازى ها عنوان مى شد،اتفاقات عجیبى در این شهر در حال وقوع است و بازیکنان مدنظر باشگاه قشقایى در اقدامى غیرحرفه اى از تیم همشهرى فجر سپاسى سر در مى آوردند!

صالح خلیل آزاد دروازبانى که در تمرینات قشقایى شیراز حضور داشت و در دیدارهاى تدارکاتى قشقایى دروازبان این تیم شیرازى بود که ناگهان خبر امضاى قرارداد این بازیکن با فجر سپاسى منتشر شد!

پس از این اتفاق عجیب و نادر در فوتبال شیراز،مجید بهروزى مدافع سابق نساجى که با قشقایى قرارداد رسمى بسته بود و با پیراهن باشگاه قشقایى شیراز به همراه مدیرعامل این باشگاه عکس یادگارى گرفته بود،با وجود داشتن قرارداد با قشقایى با فجر سپاسى شیراز هم قرارداد بسته است.

اتفاقى که با واکنش قاطع نجف پور مدیرعامل قشقایى شیراز مواجه شد و  ایشان اعلام کردند که  از  طریق کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال از باشگاه فجر و  بهروزى به علت رفتار غیرحرفه اى و ناجوانمردانه شکایت خواهد کرد.

اما امروز خبر رسید وحید رضایى مهاجم سابق قسقایى و برق جدید شیراز که قرارداد خود با داماش را فسخ کرده و چند هفته اى در تمرینات قشقایى حضور داشت و با این باشگاه شیرازى به تمرین می پرداخت با دیگر تیم شیرازى یعنى فجر سپاسى قرارداد امضاء کرده است!

البته که رفتار غیرحرفه اى از بازیکنان غیرحرفه ای فوتبال شیراز انتظار می رود و اتفاق عجیبى نیست اما هواداران قشقایى شیراز توقع رفتار حرفه اى از تیم همشهرى فجر سپاسى داشتند،باشگاهى که مزین به اسم شهید بزرگوار و اخلاق مدار شهرمان شهید سپاسى است و همواره در فوتبال ایران به باشگاهى اخلاق گرا و حرفه اى شناخته می شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ajke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتشار تصاویر غیر اخلاقی از ملی پوش فوتبال ایران