تاریخ انتشار: 1397/05/22 12:23
کد خبر: 134685

اگر نفت در دو بازی اول شرکت نکند به دو دسته پایین تر سقوط خواهد کرد

مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت:اگر نفت تهران این بازی و بازی بعدی شرکت نکند، علاوه بر اینکه ۳ بر صفر بازنده خواهد شد از دور مسابقات کنار میرود.
اگر نفت در دو بازی اول شرکت نکند به دو دسته پایین تر سقوط خواهد کرد

فریبرز محمودزاده در خصوص اینکه آیا بازی نفت تهران و سیاه‌جامگان مشهد در تهران برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: همه عوامل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال طبق قانون باید در زمین دستگردی حاضر شوند. ما طبق قانون رفتار می‌کنیم و با هیچ کس شوخی نداریم، دیدید که در بازی با ماشین‌سازی هم طبق قانون عمل کردیم و با توجه به اینکه کارت بازی صادر نشده بود، بازی را برگزار نکردیم. 

وی در ادامه درباره اینکه آیا کسی از مسئولین نفت با سازمان لیگ مکاتبه کرده است یا خیر، گفت: هیچ خبری از باشگاه نفت تهران نداریم و اصلا جواب نامه‌هایمان را نمی‌دهند، حتی یک کلمه هم با ما صحبت نکردند، ولی برای این بازی طبق قانون باید همه عوامل و تیم حریف حضور پیدا کنند، اگر بی‌تفاوت باشیم ممکن است حرف و حدیث‌هایی به وجود بیاید که چرا مسئولین در این بازی حضور نداشت. باید طبق قانون عمل کنیم. 

محمودزاده در پایان تأکید کرد: اگر نفت تهران این بازی و بازی بعدی شرکت نکند، علاوه بر اینکه ۳ بر صفر بازنده خواهد شد، از دور مسابقات طبق قانون کنار می‌رود و حتی به دو دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد. ما تا دقیقه نود منتظر خواهیم بود تا مدارک لازم ارسال شود و تیم نفت مشخص شود که در لیگ بازی خواهد کرد یا خیر، اما طبق قانون همه عوامل باید در زمین حاضر شوند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjbdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنایتی: اعتقادی به جادوگری نفت تهران ندارم