تاریخ انتشار: 1397/05/22 12:38
کد خبر: 134683

طالقانی: هیات فوتبال پاکدشت باقدرت به کارش ادامه می دهد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در خصوص ورزش شهرستان توضیحاتی ارائه داد.
طالقانی: هیات فوتبال پاکدشت باقدرت به کارش ادامه می دهد

طالقانی گفت: در هفته دولت چند پروژه ورزشی روستایی و چند سالن منظوره و  زمین چمن مصنوعی مسکن مهر امام رضا (ع) به افتتاح خواهد رسید.

وی همچنین در ادامه گفت: بازسازی دو سالن ورزشی با حضور بخش خصوصی در حال انجام شدن است که ان شاالله به زودی مورد بهره برداری خواهد گرفت.

وی گفت: در این چند وقت کارهای خوبی در ورزش پاکدشت اتفاق افتاد که تمام آن‌ها ماحصل همدلی و همراهی تمام هیات ها، دست‌اندرکاران و به ویژه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان پاکدشت است که وقت بسیار خوبی برای پیگیری مسائل ورزش شهرستان گذاشتند.

طالقانی در مورد ورزش بانوان افزود: در حیطه ورزش بانوان اقدامات خوبی انجام شده است که بیشتر هیات های ورزشی در این امر مهم پیش قدم بودند و جا دارد از شهرداری ها سه شهر پاکدشت، شریف آباد، فرون آباد و دهیاری ها به ویژه شهرداری پاکدشت بابت همکاری لازم در زمینه ورزش بانوان تشکر کنم.

طالقانی در مورد سرانه ورزشی پاکدشت گفت: سرانه ورزشی شهرستان پاکدشت که یکی از جوانترین شهرستان های استان تهران است در وضعیت مطلوبی نسبت به جمعیتی که در شهرستان موجود است قرار دارد و از خیلی شهرستان های استان تهران در این زمینه جلو هستیم.

وی در مورد اینکه حرف های در محافل ورزشی گفته میشود که کادر هیات فوتبال انگیزه ای برای کار کردند ندارند گفت: بنده تذکری در جلسه به کادر هیات فوتبال داده ام که به قدرت کار خود ادامه دهند و اولویت خود را فوتبال پاکدشت قرار دهند که ان شاءالله با برنامه ریزی ها انجام شده این امر محقق خواهد شد.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در آخر از هیات هایی که در رده پایه سرمایه گذاری کردند تشکر کرد و گفت: نمونه این هیات ها، هیات کشتی و دومیدانی و تکواندو و تنیس روی میز و ... هستند که در آینده اخبار بیشتری را این هیات ها خواهید شنید.

مصاحبه: محمد جنیدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky9aa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سخنی تکراری با مسولین استان لرستان/ خیبر را دریابید
اختصاصی/