تاریخ انتشار: 1397/05/23 13:50
کد خبر: 134542

احتمال کسر 3 امتیاز از تیم خونه به خونه

گویا خونه به خونه بابل شرایط برگزاری دیدار با ملوان را ندارد و به احتمال زیاد این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم مهمان اعلام خواهد شد.
احتمال کسر 3 امتیاز از تیم خونه به خونه

در حالی که امروز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ماه تیم فوتبال خونه به خونه بابل باید در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور به مصاف تیم ملوان بندرانزلی می‌رفت اما گویا قرار نیست حواشی دست از سر این تیم مازندرانی بردارد، با توجه به بازسازی استادیوم هفت تیر بابل، شرایط برای برگزاری دیدار خونه به خونه در بابل وجود ندارد و حالا این تیم آواره این شهر و آن شهر است.

* دیدار خونه به خونه و ملوان در ورزشگاه شهدای ساری

امروز کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار خونه به خونه و ملوان از هفته اول لیگ دسته یک در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می شود، ‌در حالی که سازمان لیگ با درخواست باشگاه خونه به خونه مبنی بر تعویق مسابقه ‌خونه به خونه با ملوان مخالفت کرد، این مسابقه باید از هفته اول لیگ دسته اول در فصل ۹۸-۹۷ روز سه شنبه ۲۳ مرداد ۹۷ رأس ‌ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شود اما گویا خونه به خونه بابل شرایط برگزاری این دیدار را ندارد و به احتمال زیاد این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم مهمان اعلام خواهد شد.

* حضور داوران و ملوانی‌ها

با حضور داور این دیدار و همچنین تیم ملوان در ساری باید این بازی در استادیوم شهدای ساری سوت بخورد، اما به‌دلیل عدم ثبت قرارداد بازیکنان، تیم خونه به خونه شرایط حضور در این دیدار را ندارد تا عملاً سه امتیاز این دیدار را به‌خاطر حواشی‌های خودساخته از دست بدهند.

* انصراف خونه به خونه از بازی با ملوان و شاید هم تیم‌داری

بعد از این مشکلات به‌وجود آمده و از دست دادن این سه امتیاز خانگی، پیام‌هایی در فضای مجازی دست به دست شد و گویا مالکان باشگاه خونه به خونه باز هم تهدید به کناره‌گیری کرده‌اند تا بیش از حد این موضوع را لوث کنند.

قاسم حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه گفت: مطمئناً ما بازی نمی‌کنیم چرا که استانداری مازندران و فرمانداری به وعده‌های خود عمل نکردند، سه هفته ما را سرکار گذاشتند و آخر هم قولی که داده بودند را انجام ندادند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیماتی در خصوص تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور گرفته خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpk56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل عجیب بابلی‌ها برای عدم بازی مقابل ملوان؛ فدراسیون ما را درک نکرد!