تاریخ انتشار: 1397/05/23 18:38
کد خبر: 134496

نقض عجیب قوانین در لیگ یک؛ ماشین سازی با حکم کمیته انضباطی بازی نکرد، قشقایی با حکم تاج بازی کرد

رقابتهای لیگ دسته اول کشور در حالی آغاز شد که تیم بدهکار قشقایی شیراز با تصمیم مستقیم رییس فدراسین فوتبال بر خلاف قوانین در هفته نخست رقابتها به میدان رفت.
نقض عجیب قوانین در لیگ یک؛ ماشین سازی با حکم کمیته انضباطی بازی نکرد، قشقایی با حکم تاج بازی کرد

 در حالی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عزمش را جزم کرده بود تا لااقل در رقابتهای لیگ دسته اول کشور از حضور تیم های بدهکار جلوگیری کند، این اتفاق برای یک تیم افتاد اما برای تیم دوم با تصمیم و دستور رییس فدراسیون روی نداد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو تیم گسترش فولاد یا همان ماشین سازی و برق نوین شیراز را به دلیل بدهکاری از حضور در هفته نخست رقابتهای لیگ دسته اول محروم کرد که در نهایت نیز گسترش فولاد (ماشین سازی) به همین دلیل نتوانست مقابل بادران بازی کند.

اما در شیراز اتفاق دیگری افتاد. تیم برق نوین بعد از یک فصل حضور در لیگ دسته اول امتیازش را به قشقایی می فروشد و بر اساس قوانین بدهکاری های برق نوین هم طبیعتا بر عهده قشقایی خواهد بود. در حالی که کمیته انضباطی می رفت تا مثل گسترش فولاد (ماشین سازی) مانع از حضور دومین تیم بدهکار (قشقایی) گردد، در آخرین لحظه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال این موضوع را با تشخیص و تصمیم خود وتو کرد تا قشقایی علیرغم داشتن بدهکاری های انباشته در هفته نخست لیگ دسته اول به میدان برود. هرچند قشقایی در هفته اول در خانه متحمل شکست سنگین از مس رفسنجان شد و این بازی را با 4 گل به میهمانش واگذار کرد، اما نقض قوانین با تصمیم رییس فدراسیون باعث تعجب فراوان شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4586xq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارنظر صریح پاشازاده در مورد بازی لغو شده بادران در هفته اول