تاریخ انتشار: 1397/05/25 12:50
کد خبر: 134269

گل گهر - مس کرمان؛ دربی مساوی‌ها/ گل می‌روید؟!

تیم‌های مس کرمان و گل‌گهر سیرجان روز شنبه در هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، اولین دربی تیم‌های کرمانی را در سیرجان، در بازی‌های این فصل برگزار خواهند کرد.
گل گهر - مس کرمان؛ دربی مساوی‌ها/ گل می‌روید؟!

 این دو تیم از سال 1394 در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، تاکنون 6 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که نتیجه‌ی مساوی، پرتکرارترین نتیجه در تقابل های دو تیم بوده است.

در سال 1394 تیم گل‌گهر در اولین مصاف لیگ یکی دو تیم موفق شد مس را در کرمان با یک گل شکست دهد. در بازی برگشت، دو تیم در سیرجان به تساوی یک بر یک رسیدند که سعید دقیقی زننده تک گل مس در آن بازی بود.

در سال 1395 هر دو بازی رفت و برگشت به تساوی رسید که در بازی رفت در کرمان مس با گل احمد زنده‌روح یک بر یک بازی خود را مساوی دید و در بازی برگشت در سیرجان تلاش دو تیم نتیجه بدون گل را در پی داشت.

در سال1396 مس در کرمان با گل‌های شاهرخ غلامرضاپور، مقداد اکبرخواه و مهدی تیکدری با نتیجه‌ی 3 بر 1 گل گهر را شکست داد و بازی برگشت دو تیم که به واسطه‌ی محرومیت تیم سیرجانی در بندرعباس برگزار شد، با نتیجه‌ی 5 بر 1 به سود گل‌گهر خاتمه یافت.

در مجموع دو تیم در 6 مسابقه خود 3 تساوی کسب کردند و در سه مسابقه دیگر سهم گل‌گهر دو برد و سهم مس یک پیروزی بوده است. باید دید در پایان هفتمین دربی کرمانی‌ها چه نتیجه‌ای در تاریخچه بازی‌های دو تیم ثبت خواهد شد؟!

در این فصل از رقابت ها بر روی نیمکت هر دو تیم از مربیان کهنه کاری استفاده می شود که دوست ندارند تخت هیچ شرایطی بازنده این بازی باشند، در یک سوی زمین نادر دست نشان بر روی نیمکت مس کرمان به دنبال فرصتی برای بازگشت خود به دوران اوج مربی گری می باشد و در سویی دیگر وینگو بگوویچ نشسته است، مربی که برای چندمین سال متوالی روی نیمکت گل گهر جا خوش کرده و هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpwob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره بازیکنان دو تیم شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان (گرافیک)
اختصاصی فرتاک ورزشی|