تاریخ انتشار: 1397/05/25 12:54
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 134268

فجرسپاسی - آلومینیوم؛ اراکی‌ها در حسرت برد برابر فجری‌ها/ کاکوها به دنبال اقتدار/ ربیعی در اندیشه شکستن طلسم

دو تیم فجرسپاسی و آلومینیوم اراک در هفته دوم مسابقات لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت.
فجرسپاسی - آلومینیوم؛ اراکی‌ها در حسرت برد برابر فجری‌ها/ کاکوها به دنبال اقتدار/ ربیعی در اندیشه شکستن طلسم

 در سوابق بازی‌های رو در روی دو تیم، 5 بازی رسمی ثبت شده است که در این بازی‌ها فجر 3 بار موفق به پیروزی شده و دو بازی نیز به تساوی انجامیده است. عدم برتری آلومینیوم مقابل فجرسپاسی سبب شده تا اراکی‌ها برای شکستن این طلسم به شیراز سفر کنند.

در سال 95 دو تیم 2 بار به مصاف هم رفتند که در بازی اول فجر موفق شد 1-0 آلومینیوم را شکست دهد اما در بازی برگشت، تقابل دو تیم به تساوی 1-1 انجامید. در سال 96 اما 3 تقابل برای دو تیم ثبت شده است. از دو برد 3-2 و 3-0 فجر مقابل آلومینیوم گرفته تا تساوی 0-0 که همگی نشان از جذابیت در تقابل‌های این دو تیم می‌دهد.

حسرت پیروزی اراکی‌ها مقابل کاکوها سبب شده است تا آلومینیوم برای شکست این طلسم به شیراز برود و در مقابل نیز باید منتظر نشست و دید که آیا شیرازی‌ها اقتدار خود مقابل آلومینیوم را حفظ می‌کنند یا اولین شکست تاریخ خود مقابل آلومینیوم را متحمل خواهند شد!

محمد ربیعی که برای اولین سال است بر روی نیمکت آلومینیوم اراک می نشیند، دنبال شکستن این طلسم است اگرچه در دومین بازی آنهم در خارج از خانه و در برابر فجر شیراز نباید توقع خیلی بالایی از آلومینیوم  و ربیعی داشت وحتی کسب یک نتیجه مساوی نیز می تواند خواسته های ربیعی را برآورده نماید اگر چه او برای پیروزی به شیراز سفر کرده است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 19 یکشنبه 27 مرداد ماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwpz5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره بازیکنان دو تیم اکسین البرز و فجرسپاسی (گرافیک)
اختصاصی فرتاک ورزشی|