تاریخ انتشار: 1397/05/25 16:20
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 134231

تیم منتخب هفته اول لیگ یک (پوستر)

از نگاه کارشناسان سایت فرتاک ورزشی تیم منتخب هفته اول مسابقات لیگ یک اعلام شدند.
تیم منتخب هفته اول لیگ یک (پوستر)

 هفته اول مسابقات لیگ یک با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که طی این بازی‌ها، 11 گل رد و بدل شد که بازی قشقایی شیراز و مس رفسنجان با داشتن 5 گل پرگل‌ترین بازی هفته اول لیگ یک بود.

تیم منتخب هفته اول لیگ یک به شرح ذیل می‌باشد:

دروازه‌بان

علی محسن زاده (سرخپوشان پاکدشت)

گلر سابق پرسپولیس این روزها در لیگ یک می‌درخشد. علی محسن زاده که فصل قبل با لباس شهرداری تبریز درخشیده بود، در هفته اول لیگ یک امسال نیز درخشید تا روند مثبتش تداوم داشته باشد. محسن زاده علاوه بر ثبت کلین شیت مقابل اروند خرمشهر، 6 واکنش نیز داشت که بیشترین واکنش در میان دروازه‌بانان هفته اول لیگ یک می‌باشد و بدین ترتیب در تیم منتخب هفته اول لیگ یک قرار گرفت. نمره این دروازه بان 6 از 10 می‌باشد.

مدافعین وسط

مرتضی اسدی (اکسین البرز)

مدافع فصل قبل صنعت نفت به همراه فراز کمالوند به اکسین آمده تا این تیم را به لیگ برتر برساند. اسدی در بازی هفته اول مقابل فجرسپاسی موفق شد نمره 6 از 10 را از کارشناسان فرتاک ورزشی دریافت کند. اسدی با 3 توپ گیری از حریف و همچنین ثبت دو پاس کلیدی نقش بسزایی در برتری 1-0 اکسین مقابل فجرسپاسی داشت.

وحید عسکری (اروند خرمشهر)

مدافع باتجربه اروند که در اکثر تیم‌های میثاقیان با وی جا به جا شده است، در هفته اول لیگ یک درخشید. عسکری در بازی با سرخپوشان پاکدشت موفق شد 4 توپ گیری از مهاجمان حریف داشته باشد و در نبردهای هوایی نیز اکثرا موفق بود و با گرفتن نمره 6 از 10 توسط کارشناسان فرتاک ورزشی، در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

مدافع چپ

کمال نیکخوی (شاهین بوشهر)

مدافع جدید شاهین با درخشش در هفته اول لیگ یک این امید را به هواداران داد تا به نقطه قوت تیمش تبدیل شود. نیکخوی در بازی با گل گهر علاوه بر 4 شوتی که به سمت دروازه گل گهر زد، موفق شد 8 سانتر نیز به سمت دروازه حریف داشته باشد که این آمار در بین تمامی مدافعین کناری بالاتر بوده است. او نمره خوب 6/5 از 10 را به خود اختصاص داد.

مدافع راست

حسین حیدری (مس کرمان)

حیدری در اولین بازی رسمی‌اش در فصل جدید لیگ یک جواب اعتماد دست نشان را داد و با عملکردی بی‌نظیر، در تیم منتخب هفته قرار گرفت. او با گرفتن نمره 6/5 از 10 بالاترین نمره را در بین مدافعین راست هفته اول به دست آورد. حیدری علاوه بر دادن یک پاس کلیدی خیلی خوب به هم‌بازی های خود، یک پاس گل نیز به مهدی تیکدری داد تا کار خوبش در بازی اول را تکمیل کرده باشد.

هافبک دفاعی

ایمان باصفا (آلومینیوم اراک)

هافبک دفاعی فصل قبل ملوان، به اراک آمده تا خاطرات جوانی‌اش را تکرار کند. باصفا سابقه پوشیدن لباس آلومینیوم در دوران جوانی را در کارنامه دارد و در اولین بازی رسمی‌اش پس از بازگشت، موفق شد گل 3 امتیازی به حریف بزند. باصفا توسط کارشناسان فرتاک ورزشی از نمره 10، 7/5 گرفت.

هافبک راست

مهدی تیکدری (مس کرمان)

تیکدری همانند دو سال اخیر در بازی‌های افتتاحیه مس در این فصل نیز موفق به گلزنی شده است. او با ثبت آماری فوق العاده موفق شد در بازی با شهرداری ماهشهر به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز معرفی گردد. 2 سانتر خطرناک روی دروازه حریف و دادن 3 پاس کلیدی به مهاجمین مس و زدن 3 شوت به سمت دروازه بخشی از آمار خوب تیکدری در بازی هفته اول می‌باشد. او از کارسناسان فرتاک ورزشی نمره 8 از 10 گرفت.

هافبک نفوذی

محمدحسین مهرآزما (مس رفسنجان)

مهرآزما فصل قبل در لباس شهرداری ماهشهر نتوانست بدرخشد و به همین دلیل امسال به مس رفسنجان ملحق شده است. مهرآزما در بازی با قشقایی موفق شد 2 پاس گل بدهد و در همان هفته اول، در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ یک جای بگیرد. او از کارشناسان فرتاک ورزشی نمره 7 از 10 را گرفت.

هافبک چپ

محمد محبی (شاهین بوشهر)

بازیکن جوان بوشهری که فصل قبل در لیگ دو با لباس شاهین درخشید و به لیگ یک صعود کرد، در هفته اول این لیگ نیز با پیراهن تیم شهرش درخشید و در تیم منتخب هفته قرار گرفت. محبی در بازی با گل گهر علاوه بر گرفتن یک اخراجی از حریف، 5 سانتر خطرناک روی دروازه سیرجانی‌ها داشت و یک پاس کلیدی و یک شوت نیز به سمت دروازه ثبت کرد. او موفق شد پاس گل تیمش را نیز به امیرحسین موسی زاده بدهد و از کارشناسان فرتاک ورزشی نمره 8 از 10 گرفت.

مهاجمین

محمد ابراهیمی (اکسین)

وینگر سرعتی اکسین در بازی هفته اول این تیم موفق شد گلی از فاصله 30 متری بزند. ابراهیمی با جلو آمدن دروازه بان فجر از این فاصله موفق شد گل اول اکسین در فصل جدید لیگ یک را به ثمر برساند. او علاوه بر گلی که زد؛ یک توپ گیری از حریف، دو سانتر خطرناک و دو پاس کلیدی به نام خود ثبت کرد و 3 شوت نیز به سمت دروازه حریف داشت. ابراهیمی از کارشناسان فرتاک ورزشی نمره 8 از 10 را دریافت کرد.

اکبر صغیری (مس رفسنجان)

صغیری که برای پوشیدن پیراهن مس رفسنجان سختی‌های زیادی بابت گرفتن رضایتنامه چشید، در همان هفته اول مسابقات لیگ یک مزد سختی‌هایش را گرفت و با هتریک به صدر جدول گلزنان لیگ رفت. صغیری از کارشناسان فرتاک ورزشی نمره 8 از 10 را دریافت کرد.

سرمربی برتر هفته

علی سامره (مس رفسنجان)

پرگل‌ترین بازی هفته اول لیگ یک در شیراز بود. جایی که سامره موفق شد به قشقایی 4 گل بزند. علی سامره از این بابت در تیم منتخب هفته اول قرار گرفت که علاوه بر پیروزی قاطع، تمام 4 گل مس در نیمه دوم و نیمه مربیان به ثمر رسید و سامره نشان داد که با آنالیز دقیق نقاط ضعف قشقایی، در نیمه دوم وارد زمین شده است و به همین دلیل، عملکردش بهتر از سایر مربیان بود. ضمن اینکه عملکرد نادر دست نشان و فراز کمالوند در هفته اول نیز قابل تحسین بود.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvnep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن دیدار مس کرمان و شهرداری ماهشهر (عکس)
اختصاصی فرتاک ورزشی|