تاریخ انتشار: 1397/05/26 14:27
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 134118

مهابادی - کمالوند؛ فراز طلسم می‌شکند یا داوود دبل می‌کند؟!

در دیگر بازی هفته دوم لیگ یک تیم های شهرداری ماهشهر و اکسین البرز در ماهشهر به مصاف یکدیگر میروند.
مهابادی - کمالوند؛ فراز طلسم می‌شکند یا داوود دبل می‌کند؟!

 تیم شهرداری ماهشهر با داود مهابادی هفته اول لیگ را با باخت مقابل تیم مس کرمان شروع کرد. از آن سو تیم اکسین البرز با مهره های سرشناس خود در انقلاب کرج تیم فجر سپاسی شیراز را شکست داد تا با روحیه‌ی بالایی به مصاف تیم شهرداری برود. تیم شهرداری هم میخواهد از امتیاز میزبانی خود استفاده کند تا در کورس با رقیبان خود عقب نماند.

داوود مهابادی و فراز کمالوند تا کنون پنج بار به مصاف یکدیگر رفته اند که چهار بازی با تساوی به اتمام رسیده و یک برد نیز به نام داود مهابادی به ثبت رسیده است.

اولین تقابل مهابادی و کمالوند در بازی تربیت یزد و تراکتورسازی بود که بازی رفت این دو تیم با تساوی 1-1 و بازی برگشت نیز 2-2 مساوی شد. مهابادی با فجرسپاسی مقابل تیم تراکتورسازیِ کمالوند قرار گرفت که آن بازی نیز در دو دیدار رفت و برگشت به تساوی انجامید. دیدار رفت با نتیجه 2-2 و دیدار برگشت باتساوی 0-0.

در آخرین تقابل این دو مربی بالاخره مهابادی موفق شد کمالوند را شکست دهد. جایی که مهابادی هدایت گهر درود را برعهده داشت و موفق شد پاس همدان تحت هدایت کمالوند را 2-1 شکست دهد. باید منتظر نشست و دید که در ششمین تقابل این دو سرمربی، آیا اولین برتری کمالوند را شاهد خواهیم بود، یا مهابادی دبل خواهد کرد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rprnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان - شهرداری ماهشهر؛ رونمایی از لیگ یک بازها در کویر/ ریش سفیدها به هم رسیدند
اختصاصی فرتاک ورزشی|