تاریخ انتشار: 1397/05/26 14:30
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 134117

پاشازاده - فکری؛ هت‌تریک برای محمودخان یا سنت‌شکنی مهدی پاشا!

بادران در هفته دوم مسابقات لیگ یک، میزبان شاهین بوشهر خواهد بود.
پاشازاده - فکری؛ هت‌تریک برای محمودخان یا سنت‌شکنی مهدی پاشا!

 در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم لیگ دسته یک تیم های فوتبال بادران تهران و شاهین شهرداری بوشهر در تهران به مصاف یکدیگر میروند و تقابل دو مربی استقلالی در کنار زمین به زیبایی های این بازی می‌افزاید.

تیم مهدی پاشازاده هفته اول مهمان تیم بانی گستر ارومیه (گسترش فولاد) بود که به دلایلی بازی لغو گردید و از آن سو نیز تیم شاهین شهرداری بوشهر تحت هدایت محمود فکری پذیرای تیم گل گهر سیرجان بود که در آخر نتیجه آن با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پاشازاده و فکری تا به حال دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم محمود فکردی دو برد مقابل تیم های مهدی پاشازاده بوده است. در اولین تقابل این دو مربی مربوط به سال 95 است که فکری موفق شد با نفت مسجدسلیمان 2-1 آلومینیوم تحت هدایت پاشازاده را شکست دهد.

دومین تقابل این دو مربی فصل قبل بود. جایی که فکری با نفت مسجدسلیمان موفق شد 1-0 پاشازاده‌ای که به نساجی رفته بود را شکست دهد تا فکری به 100 درصد پیروزی مقابل پاشازاده دست یابد. سومین تقابل این دو مربی یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. آیا فکری مقابل پاشازاده هتریک می‌کند یا پاشازاده سنت شکنی کرده و به اولین برتری در تقابل با فکری دست می‌یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qprm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا فکری به دغاغله بازی داد؛ دغدغه محمودخان در این فصل!
اختصاصی فرتاک ورزشی|