تاریخ انتشار: 1397/05/26 20:03
کد خبر: 134061

مهرآزما: می‌خواهیم تمام نگاه‌ها به رفسنجان باشد/ تیم‌تر از اروند هستیم

هافبک نفوذی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است که موفقیت آنها مقابل اروند محتمل‌تر است.
مهرآزما: می‌خواهیم تمام نگاه‌ها به رفسنجان باشد/ تیم‌تر از اروند هستیم

محمدحسین مهرآزما هافبک نفوذی مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: سعی کردیم لیگ را طوری شروع کنیم تا نگاه ها به سمت ما جذب شود. هدفمان این بود که با برتری مقابل قشقایی و برتری در بازی های خانگی خود را در صدر جدول نگه داریم. شرایط بازی با قشقایی خیلی خوب بود و در نیمه دوم خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و موفق شدیم 4 گل نیز بزنیم. این مجموعه مس فکر کنم مجموعه کاملی است که انشالله امسال تیم موفقی خواهیم داشت.

وی درخصوص بازی با اروند نیز گفت: تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی دارند. سعی کردند که بازیکنان لیگ برتری جذب کند ولی خب ما تیم مان بهتر است و ما تیم‌تر از آنها هستیم. برایمان فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و از بازی مقابل تیم آنها ترسی نداریم.

وی ادامه داد: کُری خاندن بیرون زمین است و حرف‌هایمان را داخل زمین می‌زنیم. در زمین ثابت خواهیم کرد که تیم برتر چه تیمی است وگرنه کُری خواندن در بیرون زمین بی‌معناست.

مهرآزما در پایان درخصوص هدف امسال مس رفسنجان نیز گفت: زمانی که با مس رفسنجان قرارداد می‌بستیم درخصوص اهدافمان به جمع بندی رسیدیم که جزو سه تیم برتر لیگ باشیم و حتی تیم را بیاوریم لیگ برتر. شرایط را طوری برایمان محیا کردند که این اتفاق بیفتد و برای شروع لیگ بسیار با برنامه عمل کردند و کلا در حد و اندازه تیم‌های لیگ برتری در پیش فصل عمل کردیم. ما همه امیدوار به این تیم هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjlbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته اول لیگ یک (پوستر)
اختصاصی فرتاک ورزشی|