تاریخ انتشار: 1397/05/27 12:55
آخرین فرصت برای نفت و خونه به خونه
کد خبر: 133982

لیگ یک در آستانه حذف دو نام مهم و بزرگ

دو تیم نفت تهران و خونه به خونه اگر در مسابقات این هفته لیگ دسته اول شرکت نکنند از دور مسابقات کنار گذاشته می شوند.
لیگ یک در آستانه حذف دو نام مهم و بزرگ

 نفت در هفته اول مقابل سیاه جامگان بازی داشت و به میدان نرفت و خونه به خونه هم در دیدار برابر ملوان شرکت نکرد. با این وصف و بنابر قوانین برگزاری مسابقات غیبت آنها در دومین 90دقیقه متوالی به منزله انصراف آنها از رقابت های لیگ یک و حذفشان از این مسابقات است.

درباره خونه به خونه هنوز خبر دقیقی از اینکه آنها مقابل سیاه جامگان به میدان می روند یا نه وجود ندارد اما تیمی که فصل گذشته با بازی های جانانه در آستانه صعود به لیگ برتر بود، ممکن است تا 48 ساعت آینده دیگر وجود خارجی نداشته باشد که این مساله خبر خوبی برای فوتبال مازندران و کلیت فوتبال ایران نیست بخصوص که این تیم بابلی در فصل نقل و انتقالات باشگاه های بسیاری را با ستاره های خود تغذیه کرده است. همچنین نفت تهران که امروز قرار بود طلبکارانش مقابل وزارت نفت تجمع کنند، این مساله را به زمان دیگری موکول کردند چراکه صحبت از پذیرش شرایط و بازگشت نفت به رقابت هاست اگرچه همین مساله هم چیزی در حد شایعه است، نه بیشتر. اما تصور اینکه نفت با سابقه حضور موفق در لیگ ایران و حتی آسیا به این سرعت از چرخه فوتبال کنار برود آزاردهنده است.

نفت اگرچه تماشاچی ندارد اما نقش مهمی در استعدادیابی و استعدادسازی در فوتبال ایران داشته و به نوعی جانشین پاس تهران شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjgzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه حاضر نشد؛ ملوان 3-0 پیروز شد