تاریخ انتشار: 1397/05/27 17:06
مربی سابق خونه به خونه در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 133951

تا با من تسویه نکنند، حق حضور در میادین را ندارند/حکم قطعی علیه تیم بابلی دارم

مربی سابق خونه به خونه ادعا کرد که تا با او تسویه صورت نگیرد این تیم حق بازی نخواهد داشت.
تا با من تسویه نکنند، حق حضور در میادین را ندارند/حکم قطعی علیه تیم بابلی دارم

نادر غبیشاوی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بعد از چند سال مربیگری در خونه به خونه بابل نیم فصل گذشته به همراه کادر وقت این تیم از تیم بابلی جدا شدم و عجیب اینکه بعد از گذشت حدود ۹ ماه هنوز تسویه حسابی با بنده صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس طی هفته های گذشته و بخاطر معوقاتی که داشتم علیه خونه به خونه از کمیته های انضباطی و تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال حکم قطعی و لازم الاجرا دریافت کرده ام مبنی بر اینکه تا زمانی که تیم بابلی با بنده تسویه حساب نکرده باشد، نه می تواند برای بازیکنانش کارت بازی بگیرد و نه حق حضور در میادین را دارد.

غبیشاوی افزود: این در حالی است که بعد از غیبت این تیم در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول، خونه به خونه در حال تدارک برای سفر به مشهد برای بازی با سیاه جامگان است و عجیب اینکه هنوز با من تسویه ای صورت نگرفته و مشخص نیست مجوز بازی برای تیم بابلی چگونه و از کجا صادر شده است؟!

مربی فصل گذشته خونه به خونه گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال جز عدالت و اجرای احکام و آرایی که خودشان می دهند هیچ توقع دیگری ندارم و امیدوارم بتوانم بعد از سالها به حقم برسم. هرچند که با توجه به حکمی که دارم در صورتی که تا فردا با بنده تسویه حساب نشود، مطمئنا این موضوع و حضور در میدان مسابقه عواقب سختی برای خونه به خونه خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bdza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک در آستانه حذف دو نام مهم و بزرگ
آخرین فرصت برای نفت و خونه به خونه