تاریخ انتشار: 1397/05/28 14:33
کد خبر: 133856

بگوویچ: باید به نادر بگویم دهانت را ببند!

جنجال از داخل زمین ورزشگاه امام علی سیرجان به کنفرانس خبری بعد از بازی هم کشیده شد و سرمربیان دو تیم با صحبت‌های جنجالی خود، آتش دیگری به حواشی دربی کرمان انداختند.
بگوویچ: باید به نادر بگویم دهانت را ببند!

وینگو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از پیروزی تیمش در دربی در جمع خبرنگاران گفت: لیاقت این پیروزی را داشتیم. نیمه اول دو گل زدیم و حتی می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. سه فرصت صد درصد را از دست دادیم. در نیمه دوم تمرکز بازیکنانم در میانه زمین از دست رفت و یکسری مشکلات به خاطر مصدومیت بازیکنان داشتیم. مس کرمان وقتی گل زد اعتماد به نفس پیدا کرد و روی توپ‌های بلند مشکلاتی برای ما ایجاد کرد.

سرمربی کروات گل گهر در خصوص اظهارات نادر دستنشان که گفته به او فحش مادر داده، اینگونه واکنش نشان داد: نادر باید از کارهایش در تمام بازی خجالت بکشد. این یک رفتار حرفه‌ای نبود و من در زندگی خودم تاکنون چنین رفتاری ندیده‌ام. دستنشان برای باخت تیمش بهانه جویی میکند و دیگر اسم او را بر زبان نمی‌آروم! اگر دوباره چنین رفتاری انجام دهد، به دادگاه میروم و از او شکایت می‌کنم! این یک رفتار غیرحرفه‌ای است و او باید آنها را اصلاح کند. تمام دوران سرمربیگری دستنشان را به خاطر دارم و میدانم او چکاره است و بهتر است دهانش را ببندد!

وی گفت: انرژی زیادی بابت سفرمان به بوشهر از دست دادیم. در یک دمای وحشتناک بازی کردیم و در ادامه لیگ قطعا بهتر میشویم.

وینگو در خصوص قضاوت داور بازی اظهار داشت: اشتباهاتی داشت اما مثل همه مربیان و بازیکنان، داور هم اشتباه میکند و من احساس میکنم قضاوت خوبی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ex9xp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست نشان: آقای وینگو فرهنگ و ادب را رعایت کن!