تاریخ انتشار: 1397/06/02 19:49
کد خبر: 133134

سرمربی نود ارومیه: مقابل تیم گل‌گهر دنبال بازی آبرومند و محکم هستیم

وحید بیاتلو سرمربی موقت باشگاه نود ارومیه پیش از دیدار این هفته برابر گل گهر سیرجان آخرین وضعیت تیم نود را تشریح کرد.
سرمربی نود ارومیه: مقابل تیم گل‌گهر دنبال بازی آبرومند و محکم هستیم

بیاتلو در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: باتوجه به شرایط موجود و زمان کم سعی کردیم نفرات مد نظرمان را جذب نموده و آماده این بازی شویم. این تیم حداقل به ۵۰ جلسه تمرین نیاز دارد. با توجه به وقفه‌ی یکماهه مسابقات، با مهیا شدن امکانات لازم میتوان زمان از دست رفته را جبران کرد. همه میدانند ما به مصاف تیم هایی خواهیم رفت که ۴ ماه است شروع به کار کرده‌اند و بازی های دوستانه متعددی انجام داده اند‌.

وی افزود: ما در این مسابقه به دنبال یک بازی آبرومندانه و محکم هستیم. برای تکمیل تیم تا روز آخر نقل و انتقالات صبر میکنیم و در تمامی پست ها به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستیم. در این برهه زمانی، تکمیل کردن تیم بسیار حساس و دشوار است چون بسیاری از بازیکنان با کیفیت جذب تیم های دیگر شده اند و این کار را برای ما سخت میکند. در شاکله‌ی تیم بازیکنان بومی جوان و توانمندی حضور دارند که هدف ما ارتقای سطح فنی و استفاده از آنهاست.

سرمربی نود ارومیه ادامه داد: هدف اول من یا هر مربی دیگری نتیجه گیری و دفاع از سهمیه استان است و تمامی تفکرات ، استفاده از نیروی های با انگیزه و توانمند تیم می‌باشد و هدف بعدی ما رشد نیروی بومی خواهد بود. اکثر بازیکنان تجربه بازی در لیگ دسته دو م را دارند و تفاوت آنچنانی بین لیگ دسته دوم و دسته یک وجود ندارد فقط باید کمی بیشتر تلاش کرد و مسئولیت پذیر تر بود‌. نگاه ها به لیگ دسته یک بیشتر و متفاوت تر است و این به خودی خود در بازیکنان ایجاد انگیزه میکند.

بیاتلو خاطر نشان کرد: فیلم بازی های گل گهر سیرجان را بررسی کرده ایم ولی زمان کافی برای انجام کار  های تاکتیکی بیشتر وجود نداشت. متاسفانه به علت فشاری که بازی های استانی بر روی زمین تختی آورده‌اند روز به روز کیفیت چمن پایین تر می‌آید‌. چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هم مناسب نیست. مطمئنا با حمایت مسئولین و همدلی پیشکسوتان و اهالی فوتبال استان سهمیه این تیم در لیگ دسته یک حفظ خواهد شد.

گفتگو: هادی سیدعلیجانلو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjvmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله همه جانبه پرسپولیسی ها به طارمی
او در حدی نیست که اعتراض کند