تاریخ انتشار: 1397/06/03 13:21
کد خبر: 133039

پیش بازی اکسین - بادران؛ جدال کمالوند و پاشازاده در ایستگاه سوم/ فراز به فکر تثبیت در صدر جدول، مهدی در پی جبران

اکسین البرز و بادران تهران در هفته سوم لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی اکسین - بادران؛ جدال کمالوند و پاشازاده در ایستگاه سوم/ فراز به فکر تثبیت در صدر جدول، مهدی در پی جبران

 دیدار تیم های اکسین البرز و بادران تهران را باید حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ دسته اول دانست، جایی که می تواند در سرنوشت این فصل از رقابت ها تاثیر گذار باشد و اندیشه های دو مربی نام آشنای فوتبال ایران در این بازی، مسیر تیم خود را مشخص نماید.

اکسین تا اینجای بازی ها با دو پیروزی و کسب 6 امتیاز در صدر جدول تکیه زده است. آنها در اولین بازی فجر شیراز را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و درهفته دوم نیز توانستند در ماهشهر شهرداری این شهر را با تک گل یاسر فیضی که در دقیقه ۱۱ به ثمر رسیده بود شکست دهند تا نشان دهند در قامت یک مدعی در این فصل حضور خواهند داشت و اگر بتوانند در بازی فردا از سد شاگردان پاشازاده عبور نمایند، دیگر می توان گفت که کمالوند و یارانش اسب خود را برای صعود به لیگ برتر زین کرده اند، اگر چه هنوز برای پیشداوری خیلی زود باشد.

در آن سوی میدان نیز مهدی پاشازاده مربی نام آشنا و کاربلد دیگری قرار دارد که سابقه خوبی در هدایت تیم های لیگ یک و دو در کارنامه او دیده می شود و بدون شک جدال او با کمالوند و دیگر مربیان مطرح کشور، زیبایی های خاص خود را به دنبال خواهد داشت اما افسوس که بادران قدر داشته های خود را نمی داند و حاشیه های این تیم تمامی ندارد و ای کاش پاشازاده قبل از این که فکری برای مباحث فنی داشته باشد که الحق توان رفع آنها را هم خواهد داشت، چاره ای برای رفع حواشی و هیاهوی بی خود در اطراف تیم کند که آنها را از قافله صعود در طی چند فصل گذشته دور کرده و بدون شک در این فصل نیز گریبان آنها را خواهد گرفت.

بادرانی ها در دو هفته ابتدایی دارای یک امتیاز شده اند اگرچه بازی برابر بانی گستر در هفته اول به دلیل آماده نبودن کارت بازی تیم حریف و برگزار نشدن، در انتظار رای کمیته انضباطی می باشد و به احتمال فراوان 3 امتیاز این بازی در اختیار شاگردان پاشازاده خواهد بود ولی به هر حال تا این لحظه رای صادر نشده و آنها دارای یک امتیاز و در جایگاه نهم جدول ایستاده اند.

 بادرانی ها درهفته دوم و در خانه  در مصاف با شاگردان محمود فکری به نتیجه مساوی یک بر یک رسید تا 2 امتیاز حساس را در برابر شاهین شهرداری بوشهر از دست بدهد.

آخرین تقابل دو تیم:

در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فصل گذشته از هفته بیست و هشتم دو تیم اکسین البرز و بادران به مصاف یکدیگر رفتند و در آخر این بازی با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید. اکسینی‌ها با دو گل علی امیری و بهمن کامل پیش افتادند. بادرانی‌ها که خود را شکست خورده می‌دیدند اما در نهایت توسط امید نظامی‌پور در دقیقه 85 یک گل را جبران کردند. در ادامه امیر میربزرگی در دقیقه 92 بازی را به تساوی کشاند.

جایگاه دو تیم در جدول:

اکسین البرز با دو برد که از دو دیدار به دست آورد شش امتیازی است تا با بهترین عملکرد در رده اول جدول قرار بگیرد. بادران نیز از تک بازی خود یک تساوی کسب کرده است تا با یک امتیاز در رده نهم جای بگیرد.

آمار و ارقام:

* دو دیدار اخیر این دو تیم با تساوی دو دو به پایان رسیده است.

* از آخرین روزی که جدال این دو تیم برنده داشت ۷۰۷ روز می گذرد.

*جدال این دو تیم در طول تاریخ تنها یک برنده داشته است و آن هم اکسین البرز درخانه توانست بادران را شکست دهد.

* ۷۵ درصد بازی های این دو تیم برابر یکدیگر به تساوی انجامیده است.

* بادران در طول تاریخ هیچ بردی برابر اکسین به دست نیاورده است.

* تیم مهمان هرگز از دیدار های این دو تیم پیروز خارج نشده است.

کوبل داوری:

امید سعیدفر – احسان تیموری – عباس سعادت – ابوالفضل دوستی / ناظر: محسن فریمانی

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 19:15 یکشنبه 4 شهریورماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omjol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکسین - بادران؛ نارنجی‌ها به دنبال اولین برد/ کمالوند دبل می‌آورد؟!
اختصاصی فرتاک ورزشی|