تاریخ انتشار: 1397/06/03 21:55
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 132979

صالح: مشکل گلزنی داریم/ بابلی‌ها با شورای شهر اختلاف دارند، به ما فحش می‌دهند/ برای داور متاسفم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی نسبت به وضعیت ورزشگاه بازی با خونه به خونه گلایه کرد.
صالح: مشکل گلزنی داریم/ بابلی‌ها با شورای شهر اختلاف دارند، به ما فحش می‌دهند/ برای داور متاسفم

 مجید صالح در کنفرانس خبری بعد از مساوی مقابل خونه به خونه به خبرنگاران گفت: کاش بازی پخش مستقیم داشت و همه می دیدند که 5 موقعیت صد در صد را روی بی دقتی از دست دادیم که باید این مشکل را حل کنیم. به شاگردانم خسته نباشید میگویم ولی نسبت به بازیهای قبلی بهتر بودیم. از بچه ها راضی هستم ولی باید فکری به حال موقعیتهایی که از دست میدهیم کنیم.

صالح ضمن ابراز ناراحتی شدید از وضعیت داوری افزود: واقعا متاسفم که داور از پنالتی واضح ما در دقایق پایانی چشم پوشی کرد. این وضعیت داوری در بازیهای آخر مشکل ساز خواهد شد. ای کاش داوران باتجربه ما جرات بیشتری داشتند. ای کاش داوان متوسط با جرات جای داوران با تجربه ولی ضعیف را بگیرند که مثل امروز حق تیمی ضایع نشود

وی در خصوص جو استادیوم افزود: هیچ اراده ای برای رعایت جو داوری و فرهنگی نیست. چطور می توان چنین بحثی را مطرح کرد که ٩٠ دقیقه به تیم شهید سپاسی فحاشی شد. فقط می توان گفت برای چنین جوی متاسفم. من نمی دانم مشکلات تیم خونه به خونه چه ربطی به تیم شهید سپاسی دارد؟ آیا اینکه شورای شهر و .. به این تیم رسیدگی نمیکند چه ربطی به تیم ما دارد که می بایست ٩٠ دقیقه فحش بشنویم. این تیم شهید است حداقل به کسانی که برای این مرز و بوم خون دادند احترام قائل باشیم. حق تیم مزین به نام شهید چنین دشنام و فحاشی نبود.

وی در پایان افزود: مشکل گلزنی داریم و می بایست آن را مرتفع کنیم. انشالله در بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد.‌


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvo5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پویا پورعلی: مهره‌های خوبی داریم و کمی ناهماهنگ بودیم/ تنها امیدمان هواداران هستند
اختصاصی فرتاک ورزشی|