تاریخ انتشار: 1397/06/04 22:53
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 132824

بگوویچ: لیگ یک ایران بهتر از لیگ برتر است/ باخت تیم ملی امید مقابل میانمار زشت بود

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پایان بازی با تیم نود ارومیه در کنفرانس خبری بعد بازی حضور یافت.
بگوویچ: لیگ یک ایران بهتر از لیگ برتر است/ باخت تیم ملی امید مقابل میانمار زشت بود

 وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: نیمه اول یک کم بازی سختی پیش رو داشتیم. تیم ارومیه خوب دفاع می‌کرد و بعد از گل اول، آنها کمی از نظر روحی و روانی افت کردند و می‌توانستیم بیشتر به آنها گل بزنیم.

وی افزود: من فقط فکرم به تیم خودم است و بازی به بازی فکر می‌کنم. انشالله اگر خدا کمک کند و کل شهر سیرجان همراه ما باشند، به لیگ برتر می‌رویم. رقیبان امسال ما تیم‌هایی همچون اروند خرمشهر، اکسین البرز، مس کرمان و آلومینیوم اراک می‌باشند.

او ادامه داد: تیم خوبی بودند و نمی‌توان با یک بازی آنها را قضاوت کرد. آنها تمرینات منظمی برگزار نکردند و با حمایت مسئولین ارومیه‌ای، وضعیتشان بهتر خواهد شد.

بگوویچ خاطر نشان کرد: از اول فصل هدفم این بود که این تیم به لیگ برتر بیاید. با کمک مسئولین به این هدف خواهیم رسید. پتانسیل و امکانات خوبی در سیرجان است و امیدوار هستیم تا این گل گهر، به لیگ برتر برسد.

سرمربی گل گهر در خاتمه نیز گفت: من 14 سال است در ایران حضور دارم. کیفیت فوتبال ایران از 14 سال قبل نسبت به امسال افت داشته است. باخت تیم ملی امید ایران مقابل تیم میانمار زشت بود. نمی‌دانم فدراسیون برنامه و دیدگاهش چیست اما لیگ یک ایران بهتر از لیگ برتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458vvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل محمود فکری و وینگو بگوویچ؛ به دنبال دومین پیروزی در بندر
اختصاصی فرتاک ورزشی|