تاریخ انتشار: 1397/06/05 14:31
اختصاصی| آمار بد تیم پاشازاده در انقلاب؛
کد خبر: 132761

هشدار جدی؛ بادران بدون ضربه در چهارچوب در پایان هفته سوم!

​تیم فوتبال بادران تهران در هفته سوم مسابقات لیگ یک، مغلوب اکسین البرز شد.
هشدار جدی؛ بادران بدون ضربه در چهارچوب در پایان هفته سوم!

 بادران که در هفته اول مسابقات لیگ یک به دلیل عدم حضور تیم ارومیه‌ای سه امتیاز کسب کرده بود، در هفته دوم مقابل شاهین بوشهر به تساوی 1-1 دست یافت و در هفته سوم نیز به اولین باخت این فصل خود دست یافت.

طبق داده‌های آماری سایت فرتاک ورزشی؛ بادران در بازی با اکسین البرز 6 شوت به سمت دروازه کرجی‌ها روانه کرد که از این ضربات، حتی یک شوت نیز در چهارچوب قرار نداشت. اویس کردجهان، میثم مجیدی، علی اکبر فرهنگ، کیانوش میرزایی، محمدعلی اکبرخواه و کریم اسلامی شش بازیکنی بودند که به سمت دروازه اکسین شوت زدند اما هیچ یک از این ضربات در چهارچوب نبود و داوود نوشی صوفیانی بدون حتی یک واکنش، سومین کلین شیت فصل خود را رقم زد.

اینکه دفاع اکسین عملکردی مطلوب داشته تا گلر این تیم حتی یک واکنش نداشته باشد قابل ستایش است اما باید از خط حمله و هافبک بادران به شدت انتقاد کرد. تیمی که با هزینه‌های بالا و بازیکنان اسم و رسم دار بسته شده است، قطعا باید علاوه بر فوتبال زیبا، نتایج خوبی را نیز کسب کند که بادران در هر دو پرسه مقابل اکسین ناکام بود.

این بازی یک هشدار جدی برای مهدی پاشازاده بود. گرچه او دیروز در کنار خط حرص و جوش فراوانی خورده بود، اما چه فایده که دستوراتش در زمین اجرا نشد و با اولین باخت بادران در فصل جدید لیگ یک، آنها به میانه‌های جدول سقوط کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjeab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی اکسین - بادران؛ جدال کمالوند و پاشازاده در ایستگاه سوم/ فراز به فکر تثبیت در صدر جدول، مهدی در پی جبران