تاریخ انتشار: 1397/06/05 18:13
اختصاصی| ضعیف‌ترین بازیکن خونه به خونه مقابل فجر؛
کد خبر: 132734

چرا اکبر محمدی به مصلی‌نژاد بازی داد و باباگلی را نیمکت‌نشین کرد؟

خونه به خونه بابل در اولین دیدار خانگی خود، مقابل فجرسپاسی به تساوی بدون گل رضایت داد.
چرا اکبر محمدی به مصلی‌نژاد بازی داد و باباگلی را نیمکت‌نشین کرد؟

 در ترکیب ابتدایی خونه به خونه در این بازی، نام دو بازیکن سابق فجرسپاسی دیده شد. علی مصلی‌نژاد و احسان جودکی که عملکرد جودکی، به مراتب بهتر از مصلی‌نژاد در این بازی بود. البته پست بازی مصلی‌نژاد دفاع راست می‌باشد اما اکبر محمدی با آنالیزی اشتباه، او را در پست وینگر راست بازی داد و تبعاتش را نیز دید.

مصلی‌نژاد در مدت زمان 60 دقیقه‌ای که در بازی حضور داشت، فقط یک توپ گیری از حریف داشت و رو به روی نام او در خلق موقعیت، شوت، دریبل و سانتر؛ صفر ثبت شده است تا ضعیف‌ترین بازیکن خونه به خونه مقابل فجرسپاسی لقب بگیرد.

نکته جالب در این خصوص آن می‌باشد که اکبر محمدی در دقیقه 60 به اشتباهش پی برد و محمدحسین باباگلی را به زمین فرستاد. باباگلی در مدت زمان 30 دقیقه که در بازی حضور داشت، 4 سانتر، 5 دریبل موفق، 1 توپ گیری و یک ضربه در چهارچوب به نام خود ثبت کرد تا پاسخی محکم به نیمکت‌نشینی عجیبش داده باشد.

به هر حال دست اکبر محمدی روی نیمکت پُر است. وجود باباگلی، پوریا پورعلی، سیناقنبرپور و رضا منصوری سبب شد تا او هر تغییری را که بخواهد، بتواند روی تیمش اجرا کند و تنها نقطه ضعف بابلی‌ها، وجود یک مهاجم شش دانگ است که نیمکت نشین اسماعیل کیانی قرار گیرد که پیش بینی می‌شود ظرف روزهای آینده آنها یک مهاجم نیز جذب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjzlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گردو‌خاک اکبر محمدی در بابل؛ جدایی بازیکنان خونه به خونه با نظر سرمربی!
اختصاصی فرتاک ورزشی|

12 ضربه به سمت دروازه بابلی‌ها و فقط 4 شوت در چهارچوب!
اختصاصی| کاکوها دروازه را کج می‌دیدند؛

از پنالتی سوخته برای فجر تا آفساید اشتباه برای خونه به خونه
اختصاصی| نقدی بر داوری بازی خونه به خونه و فجرسپاسی؛