تاریخ انتشار: 1397/06/05 18:35
اختصاصی| اراکی‌ها امیدوار به روزهای خوش با آقای خاص؛
کد خبر: 132731

امید هواداران آلومینیوم به آقای خاص/ ربیعی تاریخ پر فراز و نشیب فوتبال اراک را ورق خواهد زد؟!

آلومینیوم اراک مقابل مس کرمان شکست خورد اما این شکست، اصلا در شان تیم اراکی نبود.
امید هواداران آلومینیوم به آقای خاص/ ربیعی تاریخ پر فراز و نشیب فوتبال اراک را ورق خواهد زد؟!

 اولین شکست خانگی آلومینیوم اراک درحالی رخ داد که تیم محمد ربیعی، حاکم مطلق بازی بود و به غیر از ضد حملات نصفه و نیمه، مس کرمان برنامه‌ای برای حضور در محوطه جریمه اراکی‌ها نداشت تا با یک گل زده و بسته بازی کردن، سه امتیاز حساس به کرمان ببرند.

طبق داده‌های آماری سایت فرتاک ورزشی؛ مس کرمان مجموعا 2 بار به سمت دروازه آلومینیوم شوت زد. یک توپ تبدیل به گل شد و دیگری را نیز مسعود پورمحمد مهار کرد. در مقابل اما آلومینیوم اراک فقط 4 ضربه در چهارچوب داشت. آنها به مراتب بازی بهتری از حریف به نمایش گذاشتند و اگر کمی شانس با آنها یاری می‌کرد، می‌بایست به حداقل پاداش خود که کسب تساوی بود دست می‌یافتند.

بازی مالکانه یاران ربیعی آنها در پارامترهایی همچون ارسال سانتر، پاس کلیدی و توپ گیری از حریف بهتر عمل کنند و بازی زیبایی را نیز به نمایش بگذارند. آقای خاص لیگ دسته اول فوتبال کشور، اولین شکستش را تجربه کرد و طبیعتا این شکست آخرین آن هم نخواهد بود. لیگ، پر از فراز و فرود است اما اراکی‌ها به شدت به این تیم و خصوصا به محمد ربیعی امیدوارند.

با آنالیز ساده بازی، درخواهیم یافت که تیم محمد ربیعی پتانسیل بالایی برای حضور در بالای جدول دارد و اگر او مقابل مس کمی خوش شانس‌تر بود، می‌توانست نتیجه بهتری رقم بخورد. آلومینیوم بازی به بازی درحال بهتر شدن است و باخت مقابل مس، تلنگر بزرگی به بازیکنان و مربیان این تیم شد تا با جدی گرفتن لیگ یک، اراکی‌ها را پس از 4 سال حضور خسته کننده در لیگ یک، به لیگ برتر برسانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvobd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: گل مس خطا بود/ می‌خواستم بروم داخل زمین و گل بزنم/ ما حاکم بازی بودیم
اختصاصی فرتاک ورزشی|