تاریخ انتشار: 1397/06/08 22:31
اختصاصی| نقدی بر عملکرد مجید صالح در فجرسپاسی؛
کد خبر: 132284

دفاع عالی، خط حمله ناتوان؛ روزهای سخت صالح همراه با بیم و امید در شیراز

سرمربی فجرسپاسی در شروع کارش به عنوان سرمربی این تیم موفق شده به ساختار دفاعی تیمش شرایط خوبی بدهد اما در خط حمله بسیار ناتوان بوده اند.
دفاع عالی، خط حمله ناتوان؛ روزهای سخت صالح  همراه با بیم و امید در شیراز

 مجید صالح در شروع کار خود در فجرسپاسی توانسته ساختار دفاعی تیمش را درست کند و این تیم در 3 هفته اول لیگ برتر تنها یک گل دریافت کرده است. البته فجرسپاسی تا کنون موفق به زدن گل نشده است تا این تیم از 3 بازی اول خود تنها 2 امتیاز کسب کند.

فجرسپاسی در خلق موقعیت بسیار عالی عمل می‌کند و هافبک‌های این تیم با پاس‌های کلیدی خود، مهاجمان را در موقعیت‌های گلزنی قرار می‌دهند اما مهاجمین فجر در گلزنی ناتوان بوده‌اند. طبق داده‌های آماری سایت فرتاک ورزشی؛ فجرسپاسی در مجموع سه بازی خود در لیگ یک مقابل تیم‌های اکسین، آلومینیوم اراک و خونه به خونه 15 موقعیت صد در صد گلزنی برای خود ایجاد کرد اما در گلزنی ناکام ماند.

آنها در نوک پیکان خود بابا محمدی و علی امیری را دارند که محمدی دو سال است از روزهای اوجش فاصله گرفته است و امیری نیز سال‌های آخر فوتبالش را در شهر شعر و ادب می‌گذراند. سرهنگ فلاح از آن جهت قرارداد علی اصغر کلانتری را با فجرسپاسی تمدید نکرد تا این باشگاه با تفکری جدید برای لیگ برتری شدن بجنگد اما صالح با این روند، همه را ناامید کرده است.

به هر حال کار صالح برای ادامه راهش در لیگ یک بسیار سخت است. او یا باید یک مهاجم شش‌دانگ برای تیمش جذب کند، یا بنشیند و منتظر شانس و اقبالش باشد. همواره کاکوهای شیرازی به فکر گرفتن نتیجه بوده‌اند و چنانچه صالح نتواند با فجر نتیجه بگیرد، قطعا جایش را به مربی دیگری خواهد داد. آیا صالح زمستان شیراز را خواهد دید؟ باید منتظر ماند و نتایج فجر در هفته های آینده را نظاره‌گر بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljnxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صالح: مشکل گلزنی داریم/ بابلی‌ها با شورای شهر اختلاف دارند، به ما فحش می‌دهند/ برای داور متاسفم