تاریخ انتشار: 1397/06/09 00:42
کاظمی به مشهد رسید؛
کد خبر: 132265

از ورزشگاه جدید مشهدی ها رونمایی شد/ تمرین سیاه جامگان تحت تاثیر حضور استقلالی معروف

تمرینات سیاه جامگان تحت تاثیر حضور حسین کاظمی یکی از دستیاران حمید زوهانی در فصل جدید برگزار شد.
از ورزشگاه جدید مشهدی ها رونمایی شد/ تمرین سیاه جامگان تحت تاثیر حضور استقلالی معروف

تمرینات سیاه جامگان پس از رفتن علی حنطه و حضور حمید زوهانی، نظم بیشتری پیدا کرده است و برنامه فشرده تری دارد؛ سیاه جامگانی ها تحت هدایت زوهانی در روزهای اخیر دو جلسه در روز تمرین می کنند تا فرصت از دست رفته در پیش فصل را جبران کنند. زوهانی در خلال تمرینات تیمش بارها به صورت گروهی و یا فردی با بازیکنان خود صحبت می کند و به آنها تاکید می کند که وظایف فنی خود را به درستی پیاده سازی کنند. امروز حسین کاظمی یکی از دستیاران حمید زوهانی به مشهد رسید و در تمرین سیاه جامگانی ها حضور یافت؛ زوهانی روز گذشته ادموند یونان پور، حسین کاظمی و مجید باجلان را به عنوان دستیاران خود و سیروس سنگچولی و حمید تقوی را به عنوان مربی دروازه بان ها و مربی بدنساز اعلام کرد و امروز کاظمی پس از سنگچولی و تقوی به عنوان سومین عضو جدید کادرفنی سیاه جامگان خود را به بازیکنان معرفی کرد.

نکته جالب محل تمرینات سیاه جامگانی هاست؛ مکانی که تا پیش از این چندان مورد استفاده تیم های مشهدی قرار نمی گرفت اما در دور جدید تمرینات سیاه جامگان، به پایگاه اصلی این تیم بدل شده است. ورزشگاه مورد استفاده سیاه جامگانی ها، یکی از ورزشگاه های استاندارد مشهد به نام "22 بهمن" است که همه امکانات لازم اعم از سکو، نورافکن، رختکن و ... را برای برگزار مسابقات رسمی دارد اما تنها علت عدم برگزاری مسابقات رسمی در آن، موقعیت مکانی آن است که در دانشگاه فردوسی مشهد واقع شده است و به دلیل این موقعیت مکانی، امکان حضور نیروهای امنیتی وجود ندارد و به همین دلیل امکان میزبانی مسابقات رسمی برای مشهدی ها از بین رفته است اما این ورزشگاه زیبایی ها خاص خود را دارد.

یکی دیگر از تغییرات مشهود سیاه جامگانی ها با حضور زوهانی، عدم وجود بازیکنان تستی و ترکیب لباس های آنهاست که متحدالشکل است و دیگر خبری از لباس های متفرقه نیست تا شخصیت تیمی آنها بالاتر رود؛ شاگردان زوهانی می بایست جمعه هفته آینده 16 شهریور ماه در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف قشقایی شیراز روند. آنها با یک برد و یک شکست و با توجه به شکایت بازیکن اسبق خارجی خود لیگ را با منفی سه امتیاز آغاز کردند و اکنون صفر امتیازی اند و در اندیشه کسب هر سه امتیاز این دیدار حساس خانگی خود هستند که باید دید آیا در این امر موفق خواهند بود یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpnza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی فرتاک ورزشی؛ کادرفنی سیاه جامگان معرفی شد