تاریخ انتشار: 1397/06/14 15:19
کد خبر: 131590

پیگیری های مدیرکل جواب داد؛ مشکل استقلال اهواز برطرف شد

مشکل ثبت قراردادها و صدور کارت بازی بازیکنان تیم استقلال اهواز برای فصل جدید لیگ دسته دوم با پیگیری مدیرکل ورزش خوزستان برطرف شد.
پیگیری های مدیرکل جواب داد؛ مشکل استقلال اهواز برطرف شد

در حالی که حضور تیم فوتبال استقلال اهواز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران به‌دلیل بدهی‌های قبلی این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، این مشکل با پیگیری افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برطرف شد.

مدیرکل ورزش استان ظهر امروز پس از رایزنی با اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال توانست مشکل استقلال اهواز برای ثبت قراردادها و صدور کارت بازی بازیکنان این تیم را برطرف کند.

افشین حیدری طی هفته‌های گذشته نیز مشکل مشابه تیم‌های نفت مسجدسلیمان، استقلال رامشیر و استقلال نوین ماهشهر برای حضور در مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم را برطرف کرده بود و ظهر امروز خیال مسئولان تیم ریشه‌دار استقلال اهواز را نیز راحت کرد تا آبی‌پوشان دیار کارون از شنبه آینده وارد فصل جدید رقابت‌های لیگ 2 شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان چندی پیش به‌دلیل موضعی که در قبال اتفاقات بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه نود اتخاذ کرده بود، مورد انتقاد گروهی از فوتبالدوستان خوزستانی قرار گرفت، اما افشین حیدری در آن مقطع ضمن آرام کردن هیاهوی ایجاد شده از سوی رسانه‌های وابسته به تیم‌های سرخابی تهران، رایزنی ثمربخشی با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام داد و مانع از محرومیت استقلال خوزستان از دیدارهای خانگی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpdw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست استقلال اهواز: خوش‌بین‌ترین هوادار ما فکر نمی‌کر کاسپین را شکست دهیم/ به غیر از مدیرکل، کسی به فکر تیم نیست

تصاویر/ دیدار شهدای بابلسر و استقلال اهواز
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛