تاریخ انتشار: 1397/06/14 19:39
سرپرست باشگاه مس کرمان؛
کد خبر: 131546

علی قرایی: بی صبرانه منتظر حضور پرشور هواداران در بازی با اکسین البرز در روز جمعه هستیم

دکتر علی قرایی در خصوص حمایت هواداران مس کرمان از تیم محبوبشان اظهار داشت: خداوند را شاکرم در این برهه از زندگی ام وظیفه خادمی شما را در باشگاه به عهده گرفتم. در این مدت تمام هم و غمم رضایت شما هواداران بوده و هست.
علی قرایی: بی صبرانه منتظر حضور پرشور هواداران در بازی با اکسین البرز در روز جمعه هستیم

 وی افزود: به عشق هواداران تمام سختی ها و ناملایمات را تحمل کردم ولی ذره ای از هدف اصلی ام که صعود به لیگ برتر و نشاندن لبخند بر لبان شما عزیزان است، غافل نشدم.

دکتر قرایی با تاکید بر تلاش برای به وجود آمدن عزم همگانی جهت صعود مس به لیگ برتر تصریح کرد: در کنار هیئت مدیره محترم با حمایت های بی دریغ شرکت صنایع ملی مس ایران خصوصا سرور عزیز و ارجمندمان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا توحیدی توانستیم به لطف خدا و عنایت شهدا خصوصا شهید حججی عزیز علی رغم این که دیر به باشگاه اضافه شدیم، تیمی در خور شأن نام بزرگ مس روانه مسابقات کنیم.

وی ادامه داد: بنده نهایت تلاش خودم را انجام دادم تا با کمک برادر عزیزم جناب آقای مجید مکی زاده با استفاده از تمام ظرفیت های ممکن مدیریتی، تیم مس را در صف مدعیان صعود قرار بدهیم.

دکتر قرایی با اشاره به بازی های سخت مس در هفته های اول لیگ دسته یک بیان کرد: اکنون که بازی های اول مان را با مدعیان صعود به لیگ برتر برگزار می کنیم، آن را تقدیر الهی می دانم.

وی اضافه کرد: آن چیزی که ما را به ادامه این حضور در مسابقات لیگ یک امیدوار می کند، حمایت جانانه شما هواداران و مردم قدرشناس کرمان از این تیم می باشد، همچنان که طی روزهای اخیر تمامی مسئولین استانی از هرگروه و جناحی حمایت کامل خود را از این تیم ابراز داشتند که این موضوع برای اولین بار در سابقه تاریخی باشگاه مس کرمان ثبت و ضبط گردید.

دکتر قرایی با بیان این که هواداران عزیز را صاحبان اصلی باشگاه مس می دانم، گفت: به پاس تشکر از تمامی تلاش های خالصانه، دلسوزانه و شبانه روزی و همچنین حمایت مسئولین محترم به جهت نمود این اتحاد به وجود آمده از محضرتان تقاضا دارم با حضور گرم خود در ورزشگاه در بازی برابر اکسین، ما را برای ادامه کار با جدیت و صلابت بیشتری دلگرم نمایید.

وی افزود: این حضور چند هزار نفره شما هواداران انگیزه ای است برای بازیکنان خوب و کادر فنی باتجربه و با دانش تیم مس که با تمام وجود هرچه دارند در زمین برای اعتلای نام مس و شادی هواداران به کار ببرند.

دکتر قرایی با بیان این که امیدواری زیادی به این تیم مس و کادر فنی قوی و بازیکنان نخبه و پرتلاش، گروه مدیریتی پشت تیم و حمایت هیئت مدیره و مسئولین شرکت صنایع مس دارم، اظهار داشت: امیدوارم در صورتی که هواداران و اصحاب رسانه با سعه صدر دست از حمایت این تیم برندارند و بازی های خانگی را با حضور پرشور خود، ورزشگاه باهنر را برای حریفان جهنم کنند، قول می دهم امسال سالی باشد که مس به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر برسد.

وی اضافه کرد: همچنان که روز گذشته در دیدار تیم با امام جمعه محترم و ورزشی، ایشان فرمودند: کرمان با این همه پتانسیل و ظرفیت جایش در لیگ برتر خالی است و لازمه صعود به لیگ برتر حمایت بی دریغ مسئولین صنایع مس از این تیم می باشد. 

دکتر قرایی در بخش دیگری از سخناتش گفت: این جانب، خادم هواداران مس بی صبرانه منتظرم جمعه سکوهای ورزشگاه به رنگ نارنجی در بیاید و ترس و دلهره ای بر جان تیم حریف بیندازید که ما بتوانیم این بازی را که حکم فینال زودرس لیگ یک را دارد، با پیروزی پشت سر بگذاریم تا گام مهمی به سمت هدف مان یعنی صعود به لیگ برتر برداشته باشیم. 

او اصافه کرد: مطمئنا این حضور پرشور هواداران و پر نمودن صندلی های ورزشگاه قطعا می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت ما داشته باشد، همان طور که سه امتیاز بازی با اراک را مدیون حضور پرشور شما هواداران هستیم.

دکتر قرایی در پایان اظهار داشت: جا دارد از  همه عزیزان خصوصا روحانی مجاهد بسیجی حضرت حجت الاسلام سلیمانی علیدادی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر زاهدی، دکتر پورابراهیمی، حجت الاسلام محمودآبادی و جناب ملانوری به عنوان نمایندگان دولت، شهردار و اعضای محترم شورای شهر کرمان، نیروهای محترم نظامی و انتظامی و دستگاه های امنیتی، هیئت فوتبال استان و ... که جانانه و مخلصانه این باشگاه را حمایت کرده اند، تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yp7pj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته سوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|