تاریخ انتشار: 1397/06/16 21:54
کد خبر: 131269

باخت شهرداری ماهشهر مقابل آلومینیوم؛ 3 امتیاز طلایی برای ربیعی/ ماهشهر همچنان روی نوار ناکامی

شاگردان محمد ربیعی با کسب دومین پیروزی فصل به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه شدند.
باخت شهرداری ماهشهر مقابل آلومینیوم؛ 3 امتیاز طلایی برای ربیعی/ ماهشهر همچنان روی نوار ناکامی

 در آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ یک فوتبال، تیم شهرداری ماهشهر قعر جدولی از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم شهدای بندر ماهشهر مقابل تیم ۴ امتیازی آلومینیوم اراک قرار گرفت.

علی عساکره، ایمان کیانی، خیرالله ویسی‌آرا، پوریا زارع، ادریس کوچکی، علی محمدی، محمدرضا فیروززاده، ایمان رئیسی‌نسب، محمد پورسواریان، صادق گشنی و ایمان شوریابی بازیکنان منتخب داوود مهابادی بودند که ترکیب تیم شهرداری ماهشهر را در ابتدای مسابقه تشکیل می‌دادند.

آلومینیوم اراک هم با تصمیم محمد ربیعی بازی را با ترکیب آیدین قویدل، مجید ایوبی، میلاد رخشان، روح‌الله نعمتی، امید نظامی‌پور، ایمان باصفا، عباس یحیی‌بیگی، سید مهدی حسینی، مهدی ترکمان، حجت اسلامی و علی خسرونژاد آغاز کرد.

علی خسرونژاد در دقیقه ۱۹ موفق شد برای آلومینیوم اراک گلزنی کند تا شهرداری ماهشهر میزبان، نیمه اول را با شکست یک بر صفر تمام کند.

در حالی شاگردان داوود مهابادی به دنبال زدن گل تساوی بودند، اما باز هم آلومینیوم بود که دوباره به گل رسید و این بار امید نظامی‌پور، مدافع راست و خرید جدید اراکی‌ها موفق شد گلزنی کند.

در نهایت شهرداری ماهشهر سومین باخت فصل را متحمل شد تا آلومینیوم اراک با ۷ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کند و به سه امتیازی گل‌گهر صدرنشین برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpnzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری ماهشهر - آلومینیوم اراک؛ داغ ترین دیدار هفته در بندرماهشهر/ میزبانی حاج داود از ربیعی و شاگردانش!