تاریخ انتشار: 1397/06/17 09:30
کد خبر: 131235

مس کرمان دوباره می خواهد با نادر دست نشان لیگ برتری شود

در چهار هفته ای که از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور سپری شده تیم مس کرمان مساوی نداشته. این کمی عجیب است.
مس کرمان دوباره می خواهد با نادر دست نشان لیگ برتری شود

به این خاطر که مس کرمان یکی دو فصل پیش با هدایت منصور ابراهیم زاده رکوردار تساوی در لیگ یک بوده و از سویی نادر دست نشان با تیم ملوان هم به تساوی های پی در پی در فصل گذشته دست می یافت و به همین خاطر به لیگ برتر صعود نکرد.

اما این فصل مس کرمان و نادر دست نشان ترک عادت کرده اند. 3 برد و یک باخت مس کرمان را 9 امتیازی کرده و این تیم هم اکنون با یک امتیاز کمتر نسبت به هم استانی خود یعنی گل گهر در رتبه دوم جدول قرار دارد. این یعنی در فوتبال سه امتیازی مساوی با باخت فرق چندانی ندارد.

مس کرمان دیروز و در هفته چهارم بازی ها مهم ترین بازی را به سود خود پایان برد. بازی با اکسین البرز صدرنشین بازی ها. تیمی که با آوردن هنرپیشه های تاپ به تمرینات بیشتر از صدرنشینی مورد بحث قرار گرفته بود.

این نتایج نشان می دهد مس کرمان از حضور چند ساله در لیگ یک خسته شده و دوباره می خواهد با نادر دست نشان لیگ برتری شود. این مربی هم دقیقا چنین حسی دارد چرا که چند سالی است با وجود تلاش فراوان لیگ برتری نمی شود.

مسی ها حق دارند در پایان بازی با اکسین این چنین خوشحال شوند و برای ثبت در تاریخ این عکس سلفی را بگیرند. هر چند شرط صعود مغرور نشدن و تداوم این روند است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky8zq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام نادر و عجیب دست نشان!