تاریخ انتشار: 1397/06/17 18:40
سرمربی فجرسپاسی؛
کد خبر: 131163

صالح: بازی سختی را بردیم/ امیدوارم سهمیه صعود به 3 تیم یا حداقل به 2/5 افزایش یابد

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز معتقد است که کارشان مقابل شاهین بوشهر سخت بود.
صالح: بازی سختی را بردیم/ امیدوارم سهمیه صعود به 3 تیم یا حداقل به 2/5 افزایش یابد

به گزارش ایلنا، مجید صالح سرمربی فجر شهید سپاسی پس از برد مقابل شاهین شهرداری بوشهر به خبرنگاران گفت: خداراشاکرم و از تمامی بازیکنانم تشکر میکنم که توانستند مزد زحمات خود را بگیرند،تیم ما دیر بسته شد و ما تا شروع مسابقات فرصت کمی جهت مراحل اماده سازی و بدنسازی داشتیم ولی امروز بچه ها چون عزمی راسخ جهت پیروزی داشتند و هم قسم شده بودند توانستند به ان دست پیدا کنند و از یکایک انها ممنونم.

وی ادامه داد: از مسئولین باشگاه و مدیریت ممنونم که خواسته های ما را در حد امکان مهیا می نمایند و ما هم می بایست به تلاشمان ادامه دهیم.

وی افزود: شرمنده هوادارانمان می باشم که امدند و تیمشان را تشویق کردند و از همه انها ممنونم چراکه در کنار انها لذت برد دوچندان شد و این هواداران خونگرم شیرازی خوشحال به منزل بازگشتند.

وی در خصوص بازی افزود: بازی سختی را بردیم و ما نیاز به زمان داشتیم که این زمان را پیشرو و تا قبل از بازی اروند خرمشهر در اختیار داریم که بتوانیم نواقصی که در پیش فصل داشتیم را جبران نماییم و بتوانیم برد امروز را تداوم دهیم و انشالله این تداوم را با تلاش بیشتر در تمرینات بدست اوریم.

وی اظهار امیدواری کرد: سازمان لیگ جلوی بعضی از اتفاقات را بگیرد چراکه در شروع مسابقات چیزی بعنوان فیرپلی در جدول وجود نداشت مثلا بعضی تیم ها به راحتی مقابل تیم دیگری قرار نمیگیرند و سه امتیاز به تیم مقابل داده می شود ولی تیم ما ٤بازی با تیم های مدعی انجام داده است انشالله ترتیبی اتخاذ گردد که جلوی این اتفاق گرفته شود چراکه در پایان لیگ یک تنها یک گل نتیجه تیم های صعود کننده را تغییر می دهد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تعداد تیم های صعود کننده چیست بیان داشت: انشالله ٣تیم یا حداقل تعداد سهمیه ٢/٥ نهایی گرددد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omdeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی فجرسپاسی مقابل شاهین؛ زور فکری به کاکوها نرسید/ اولین 3 امتیاز صالح در لیگ یک