تاریخ انتشار: 1397/06/17 23:59
کد خبر: 131118

اظهارات غیاثی در خصوص بررسی عملکرد داوران در لیگ دسته اول

سخنگوی داوران نحوه بررسی عملکرد داوران در لیگ دسته اول را تشریح کرد.
اظهارات غیاثی در خصوص بررسی عملکرد داوران در لیگ دسته اول

سید رضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار در مورد بررسی عملکرد داوران در لیگ دسته اول اظهار داشت: در لیگ دسته اول اگر گزارش ناظر داوری در مورد داور به گونه‌ای باشد که نیاز به بازبینی و بررسی داشته باشد حتما این کار را انجام می‌دهیم. ضمن اینکه در صورتیکه یک تیم نسبت به عملکرد داور اعتراض رسمی داشته باشد یا حتی مسئول برگزاری مسابقات لیگ که گاهی از داوران قدیمی فوتبال هستند گزارش بدهند که داوری مسابقه مناسب و مطلوب نبوده کمیته داوران عملکرد آن داوران در مسابقات لیگ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی در مورداعتراض سرمربی شهرداری ماهشهر به داور بازی با آلومینیوم اراک گفت: امید سعیدی‌فر از داور با تجربه فوتبال است و  تجربه قضاوت در لیگ برتر را هم دارد. با این حال همانطور که گفتم عملکرد داوران در لیگ یک هم مورد بازبینی و بررسی قرار می‌گیرد. و کسی نمی‌تواند قصر در برود!

در لیگ برتر یک کمیته کارشناسی متشکل از سید رضا غیاثی، حسین عسگری  و فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران هر هفته عملکرد داوران در لیگ برتر را مورد بازبینی قرار می‌دهند اما در لیگ یک فقط داوری‌هایی که مناسب و مطلوب نباشد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpjvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار شهرداری ماهشهر و آلومینیوم اراک
اختصاصی فرتاک ورزشی|