تاریخ انتشار: 1397/06/18 17:23
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 131052

فاضلی: داور بازی دوست یکی از بازیکنان فجر بود/ پنالتی صد در صد ما را تمارض تشخیص می‌دهند!

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: مگر همین فجر که ما را برد چند موقعیت داشت ولی ما هر بازی باید موقعیت های ۱۰۰ درصدمان را داوران ضایع کنند
فاضلی: داور بازی دوست یکی از بازیکنان فجر بود/ پنالتی صد در صد ما را تمارض تشخیص می‌دهند!

 وحید فاضلی مربی شاهین بوشهر در گفتگو با فرتاک ورزشی در خصوص بازی دیروز این تیم مقابل فجر در شیراز گفت: بازی با برتری تیم ما در نیمه اول شروع شد و یک ضربه به تیر دروازه فجر زدیم و یک ضربه ایستگاهی هم از دهانه دروازه به کرنر رفت ولی در ادامه روی یک غفلت و شوت گل خوردیم که توانستیم جبران کنیم و باز تا پایان نیمه اول فوتبال خود را به فجر دیکته کردیم.

وی افزود: با شروع نیمه دوم فجری ها ۲ تعویض داشتند که نشان از برتری ما در نیمه اول داشت ولی سوت های داور جریان بازی را به سمت جلو کشاندن فجر برد. داور مسابقه که گویی از دوستان یکی از بازیکنان فجر بود به محض نزدیک شدن بازیکنان ما به وی سریعا اعلام خطا می کرد. جالب است که پس از پایان مسابقه بازیکنان ما گفتند که داور آن بازیکن خاص را به اسم کوچک صدا می کرده و روی یکی از همین خطاهای روی همین بازیکن، فجر به گل رسید. نهایتا بازیکن ما حسن نجفی را که رویش خطا و پنالتی ۱۰۰ درصد انجام شد را به عنوان شبیه سازی اخراج کرد. فقط خود این داور می داند که دیروز چه فاجعه ای رقم زد و امیدوارم که تیم داوری خواب راحتی داشته باشند.

فاضلی ادامه داد: متاسفانه وضع داوری امسال لیگ یک افتضاح بوده بطوری که ۳ تیم دیروز تیمشان را در اعتراض به داوری بیرون کشیدند. کمیته داوران به یک باره کل داوران را عوض کرده و داوران لیگ ۲ را به لیگ یک آورده در صورتی که باید این روند تدریجی می بود.

 وی ادامه داد: هیچ تیمی در این مقطع به هارمونی تاکتیکی لازم نرسیده است و هیچ مربی ای نمی تواند ادعا کند که تیمش هیچ مشکل فنی ای ندارد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی نتیجه گیری در این هفته های ابتدایی به تسریع این روند کمک بسزایی می کند که متاسفانه ما پیش بینی این مدل داوری ها را نکرده بودیم و این داوران باید پاسخگو باشند و اگر به تیمی لطمه زدند حتما باید جریمه شوند. هواداران ما مسیر طولانی بوشهر به شیراز با سختی طی کرده بودند تا شاهد پیروزی تیمشان باشند ولی متاسفانه با ناداوری و ناراحتی به شهرشان برگشتند. 

مربی شاهین بوشهر خاطر نشان کرد: ما در بازی با خونه به خونه هم باختیم ولی از داور بابت داوری خوبش تشکر کردیم و تبریک گفتیم ولی در ۳ بازی لیگ اصلا این طور نبوده و لطمات جبران ناپذیری از این بحث خوردیم. تمام این قضایا باعث می شود آقای فکری بعد از هر بازی گلایه های به حقی داشته باشد که امیدوارم رسیدگی شود. چرا باید رفتارهایی علیه ما صورت بگیرد که این ذهنیت به وجود بیاید که جریاناتی علیه ما است که اجازه ندهد ما صعود فصل قبل خود را تکرار کنیم؟ 

وی در پایان گفت: امیدوارم و اطمینان دارم که در ادامه راه نتایج خوبی خواهیم گرفت که از شرمندگی هواداران متین، با فرهنگ و متعصب تیممان شاهین دربیاییم و شک نداشته باشید تمام ارکان شاهین از مدیریت و کادرفنی و بازیکن و هوادار، همه و همه برای پرواز شاهین خواهند جنگید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dmxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار فجرسپاسی شیراز و شاهین بوشهر
اختصاصی فرتاک ورزشی|