تاریخ انتشار: 1397/06/19 18:30
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 130931

علیرضا ابراهیمی: جنجال؟ داور پنالتی ما را گرفت، تمام!

مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است که داور بازی کارش را صورت داد و خطا را اعلام کرد.
علیرضا ابراهیمی: جنجال؟ داور پنالتی ما را گرفت، تمام!

 علیرضا ابراهیمی مدافع گل گهر سیرجان در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی با خونه به خونه گفت: بازی خوبی بود. آنها تیم ناشناخته‌ای بودند و به همین دلیل ما در دقایق ابتدایی به بازی مسلط شدیم و موفق شدیم گل بزنیم که کار ما را برای ادامه بازی آسان کرد. آنها تیم قابل احترامی داشتند و از نظر تاکتیکی بالاتر از خونه به خونه بودیم و موفق شدیم پیروز از زمین خارج شویم.

وی درخصوص جنجال به وجود آمده در بازی نیز گفت: اعلام خطا توسط داور آیا جرم است؟ مدافع خونه به خونه خطا کرد و به دلیل اینکه در محوطه جریمه بود، داور پنالتی اعلام کرد و این از بدیهیات فوتبال است. داور پنالتی ما را گرفت و نمی‌دانم صحنه‌سازی و جووسازی نیمکت‌نشینان و بازیکنان خونه به خونه به چه دلیل بود.

ابراهیمی در پاسخ به هدف امسال گل گهر گفت: شک نکنید صعود است. بیش از 80 درصد تیم حفظ شده است و پتانسیل خوبی نیز داریم تا لیگ برتری شویم. صدرنشینی ما اتفاقی نبود و این نشانه تلاش دو ساله ما برای رسیدن به این جایگاه می‌باشد.

مدافع گل گهر در خاتمه عنوان داشت: جا دارد از هوادران، مدیریت، کادرفنی و هم‌بازیانم تشکر ویژه‌ای داشته باشم. تمام بسترها فراهم است تا لیگ برتری شویم و امیدوارم با حمایت بیشتر هواداران در بازی‌های خانگی، گل گهر را به لیگ برتر برسانیم و یک هدیه ارزشمند به مردم سیرجان و کرمان بدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvdwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشنایی با تهاجمی‌ترین تیم لیگ یک؛ 4 بازی، 10 گل زده