تاریخ انتشار: 1397/06/23 19:00
کد خبر: 130396

رضا یزدان‌دوست: بخاطر علی سامره به مس رفسنجان آمدم/ همدلی و جنگیدن برای صعود در تیم وجود دارد

بازیکن جدید تیم فوتبال مس رفسنجان از شرایط این تیم سخن گفت.
رضا یزدان‌دوست: بخاطر علی سامره به مس رفسنجان آمدم/ همدلی و جنگیدن برای صعود در تیم وجود دارد

 رضا یزدان دوست مدافع فصل قبل صنعت نفت آبادان که در آخرین روزهای نقل و انتقالات لیگ یک به مس رفسنجان پیوست، در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص شرایط مس گفت: خداروشکر همه چیز در رفسنجان فراهم است. تیم خیلی خوبی داریم. اتحاد و همدلی در تیم ما بسیار بالاست و همین می‌تواند رمز موفقیت تیم در لیگ یک باشد.

وی درخصوص حضورش در لیگ یک گفت: هیچ کس دوست ندارد لیگ برتر را از دست بدهد و من نیز اولویت اولم حضور در لیگ برتر بود تا اینکه با پیشنهاد آقای سامره مواجه شدم. شناخت خیلی خوبی از آقای سامره داشتم و می‌دانستم که از من چه می‌خواهد و بخاطر علی آقا به لیگ یک و مس رفسنجان آمدم تا تیم را در رسیدن به هدفش کمک کنم.

یزدان دوست در پاسخ به پرسش اینکه آیا لیگ برتری خواهند شد یا خیر گفت: اکنون زود است درخصوص صعود صحبت کنم. هنوز تیم‌ها پوست اندازی نکرده‌اند و نمی‌توان با 3-4 بازی، تیمی را مدعی صعود دانست. تیمی صعود خواهد کرد که روال یکسانی داشته باشد و امیدوارم مس رفسنجان نیز تا هفته های پایانی، در بالای جدول قرار گیرد.

مدافع مس رفسنجان در خاتمه عنوان داشت: همدلی و جنگیدن برای صعود به لیگ برتر در تیم مس وجود دارد و همواره مس تیم مدعی بوده است. امیدوارم باکمک مسئولین و حمایت‌های هواداران و همچنین همت ما بازیکنان، مس رفسنجان را به لیگ برتر خواهیم رساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458g8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سامره: ملوان یک حمله کرد و یک گل زد/ هنوز بدن برخی از بازیکنانم شلاق نخورده است
اختصاصی فرتاک ورزشی|