تاریخ انتشار: 1397/06/30 19:16
پیش بازی ملوان - سیاه جامگان؛
کد خبر: 129474

ضربه نهائی ملوانان بر پیکر بی جان مشکی/ مرداب انزلی یادگار ابومسلم را به آغوش خواهد کشید؟!

ملوان بندرانزلی در هفته پنجم مسابقات لیگ یک میزبان سیاه جامگان مشهد خواهد رفت.
ضربه نهائی ملوانان بر پیکر بی جان مشکی/ مرداب انزلی یادگار ابومسلم را به آغوش خواهد کشید؟!

 از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم ملوان و سیاه جامگان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از آن جهت برای دو تیم حائز اهمیت است که انزلی‌چی‌ها در لیگ یک نوسانات زیادی داشتند و به عنوان مثال، درحالی که مقابل اروند تا دقیقه 90 1-0 جلو بودند، در نهایت به تساوی دست یافتند و در مقابل نیز سیاه جامگان شرایط مناسبی ندارد و گرچه یک برد ارزشمند مقابل نام این تیم ثبت شده است، اما نتایج آنها در ادامه فصل ناامیدکننده بوده است.

آخرین تقابل دو تیم:

آخرین تقابل این دو تیم در لیگ برتر رخ داد. در فصل 95-94 در بازی رفت، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند و در بازی برگشت که در ورزشگاه ثامن برگزار شد، سیاه جامگان 2-0 موفق به پیروزی شد. گل‌های سیاه جامگان را حمیدرضا علی عسگر و حسین زامهران به ثمر رساندند.

جایگاه دو تیم در جدول:

ملوان بندرانزلی از 4 دیداری که در لیگ یک صورت داده است، دو پیروزی و دو تساوی در کارنامه خود ثبت کرده است و در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. در مقابل نیز سیاه جامگان از 3 بازی خود، یک پیروزی و دو شکست در کارنامه دارد و بدون امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

آمار و ارقام دو تیم:

* سیاه جامگان مشهد با دو گل زده، سومین خط حمله ضعیف لیگ یک را دارد.

* ملوان بندرانزلی با زدن 6 گل زده در 4 بازی، سومین خط حمله خطرناک لیگ را در اختیار دارد.

* ملوانان در بازی‌های خانگی هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. آنها همچنین به اندازه گلی که می‌خورند، گل می‌زنند. دو گل زده و خورده در دو دیدار خانگی آنها ثبت شده است.

* شهریار مغانلو در فصل جاری، همه گلهای ملوان را به ثمر رسانده و تاکنون بازیکن دیگری موفق به گلزنی برای قوهای سپید نشده است.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 16:15 روز شنبه در ورزشگاه تختی انزلی آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aknn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارانی: بدشانس‌ترین تیم لیگ هستیم