تاریخ انتشار: 1397/06/31 21:59
سرمربی قشقایی شیراز مطرح کرد؛
کد خبر: 129328

ابراهیم طالبی: هدفم لیگ برتری کردن قشقایی است/ همدلی رمز موفقیت تیم ما است

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: به پیروزی در شهرآورد شیراز می اندیشیم.
ابراهیم طالبی: هدفم لیگ برتری کردن قشقایی است/ همدلی رمز موفقیت تیم ما است

 ابراهیم طالبی سرمربی قشقایی شیراز در پایان بازی با شهرداری ماهشهر در کنفرانس خبری بعد بازی گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر فوتبال است و از این رو به پیروزی در مسابقه آتی خود مقابل تیم فجر سپاسی دیگر تیم این شهر می اندیشیم.

وی افزود: هشتم مهرماه در هفته ششم این بازی ها در شهرآورد شیرازی ها میهمان تیم فجر سپاسی هستیم که اگر این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتیم برای رسیدن به لیگ برتر گام بزرگی برداشته ایم. ما برای بازی با شهرداری چندین روز تمرین های سختی را پشت سر گذاشتیم و از بازیکنانم سپاسگزارم که سومین پیروزی پی در پی را کسب کردند. 

او ادامه داد: از ابتدای مسئولیتم در این تیم به مدیرعامل باشگاه اعلام کردم که نیاز به 6 بازیکن داریم اما در ادامه نیز متوجه شدم که با همین بازیکنان خوبی که داریم می توان به نتیجه رسید. 

طالبی خاطر نشان کرد: تیم ما در شروع مسابقات در نخستین بازی چهار گل دریافت کرد و باید روی خط دفاع کار می کردیم که این امر نیز تا حدودی بر طرف شده است و در ادامه نیز بر روی ضعف عدم گلزنی کار خواهیم کرد. همدلی در نزد مجموعه این تیم موجب موفقیت شده و این بهترین راه برای رسیدن به هدف است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39doxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوهانی: با توجه به داشته‌‌هایمان بد بازی نکردیم/ ۹۵ درصد مشکی‌پوشان بومی است
سرمربی سیاه جامگان مشهد؛