تاریخ انتشار: 1397/07/01 13:37
من"تو"نیستم آقای عباسی
کد خبر: 129235

پاسخ تند خداداد عزیزی به مالک سیاه جامگان

صحبت های اخیر مالک باشگاه سیاه جامگان با واکنش تند رئیس کمیته انتقالی این باشگاه روبرو شد که این صحبت ها می تواند جنجال های زیادی در مشهد به همراه داشته باشد.

پاسخ تند خداداد عزیزی به مالک سیاه جامگان

محمدرضا عباسی مالک سیاه جامگان در تازه ترین صحبت های خود پیرامون شرایط فعالیت این تیم در فوتبال ایران با بیان این که خداداد عزیزی صحبت هایی انجام داد که مانع ورود اسپانسرهای مالی جدید برای حمایت از باشگاه شد نسبت به رفتار رئیس کمیته انتقالی سیاه جامگان انتقادهایی مطرح کرد که همین صحبت ها واکنش تند خداداد را به همراه داشت.

 

آقای عباسی انتظار داشتی به همه دروغ بگویم

آقای عباسی مالک محترم سیاه جامگان ببخشید اگر من واقعیت را گفتم چون نمی توانستم مثل خیلی ها دروغ بگویم و شرایط را آرمانی جلوه بدهم. سیاه جامگان 4 تا 5 میلیارد بدهی داردضمن این که برای فصل جاری هم 5 میلیارد هزینه دارد که روی هم می شود 10 میلیارد تومان از همین رو باید حقیقت را به زبان می آوردم تا همه بدانند شرایط این تیم چگونه است.

 

باشگاه اصلا بدهی ندارد

بله، باشگاه اصلا بدهی ندارد و دیروز هم که نگذاشتند جلوی ملوان بازی کند به خاطر این نبود که بدهی داشت بلکه به خاطر هوای بد و زمین خراب انزلی بود! باران، باد و کولاک در انزلی باعث شد بازی برگزار نشد.داور توپ را روی زمین انداخت اما وقتی دید به خاطر باران و کولاک توپ روی چمن گیر می کند بازی را کنسل کرد(باخنده) اصلا به خاطر این نبود که باشگاهی بدهی داشت و سازمان لیگ و فدراسیون اجازه بازی را ندادند.

 

به خاطر بدهی نه؛ توفان شد سیاه جامگان بازی نکرد

اکبرمیثاقیان، حسین کریمی، موسی ترائوره و یه آفریقایی دیگر، سعید دقیقی، محمدرضامهدوی و کرمانی مقدم و ... به خاطر شکایت اینها نبود که شما دیروز نتوانستید وارد زمین شوید و جلوی ملوان بازی کنید بلکه به خاطر شرایط بد آب و هوایی بود چون از طرف روسیه توفان آمد و بازی برگزار نشد.معذرت می خواهم که واقعیت را گفتم تا همگان بدانند که این باشگاه با چه وضعیتی روبرو شده است از همین رو دیگر دخالتی نمی کنم .

 

آقای عباسی من"تو" نیستم؛ خداداد عزیزی هستم

آقای عباسی که می گویی "تو"، من "تو" نیستم بلکه "خداداد عزیزی" هستم. مگر تو نبودی که گفتی باشگاه را تخم مرغ کن و بزن به دیوار یعنی مال خودت هر کاری خواستی بکن؟ این جمله را قبل از من  به همه گفتی از فرهاد کاظمی و مرزبان گرفته تا میثاقیان و ... پس اگر به من سپردی باید واقعیت را به طرفداران این تیم می گفتم تا بدانند چه بلایی سر تیم محبوب شان آمده است.ببخشید که این حرف را می زنم اما اگر تیمی که شما مالکش هستی توانست دو بازی خانگی خود برابر قشقایی و ... را برگزار کند تنها به خاطر من بود که مجوزش را با ریش گرو گذاشتن گرفتم در غیر این صورت آن دوبازی هم انجام نمی شد. بعد الان می گویی چرا واقعیات را گفتی.

 

 

من بودم که دو بازی سیاه جامگان را برگزار کردم

وقتی بدهی دارید من نباید بگویم بدهی دارید! اتفاقا" یک سئوال از شما دارم این که  چه کسی می خواست اسپانسر باشگاه شما شود؟ الان می خواهید توپ را بندازید داخل زمین من که خداداد نگذاشت اسپانسر بیاوریم. مشهدی ها خیلی خوب هم شما را می شناسند هم خداداد عزیزی را. شما آن روزهایی که پا روی پا انداخته بودید و اصلا کاری نمی توانستید برای تیم انجام بدهید این من بودم که بازی ها را برگزار کردم آن هم تنها به خاطر طرفداران سیاه جامگان و فوتبال مشهد این کار را کردم و ناراحت هم نشدم و هیچ منتی را هم روی سر کسی نمی گذارم چون وظیفه ام بود برای شهرم و فوتبالدوستانش کاری که از دستم برمی آمد را انجام بدهم اما حالا که شما توپ را داخل زمین من می اندازی من فلان مربی نیستم که آدم بفرستین در خانه اش که او را بزنند! وقتی شما این حرف را می زنی به خاطر آن همه زحمت که کشیدم جوابت را می دهم. این که بیایی  و بگویی "تو"؛ من تو نیستم، من خداداد عزیزی هستم همانی که شما خواستی تا بیایم باشگاه را نجات بدهم.

 

پول گرفتند و بازیکنان را آزاد اعلام کردند

هر جلسه که برای اسپانسر می رفتم تا می شنیدند مالک باشگاه شما هستید حاضر به حمایت از این تیم نمی شدند چون به اندازه کافی در این سال ها اعتبار فوتبال مشهد را به خطر انداخته بودی. من نه به خاطر این مشکلات بلکه وقتی متوجه شدم 11 تا 12 بازیکن که قرارداد داشتند ولی یک آقایی از آنها و مدیربرنامه های شان بدون اطلاع من و کمیته انتقالی پول گرفت و رضایتنامه شان را به عنوان بازیکن آزاد صادر کرد قید ادامه کار را زدم . پیام ملکیان و محسن آقایی نمونه بارز آنها هستند، اینها دو سه ساله قرارداد داشتند ولی دیدم یک دفعه غیب شدند و سر از باشگاه های دیگری درآوردند. الان بیا بگو چه کسی به آنها رضایتنامه داده است مگر تیم دست من و کمیته انتقالی نبود. اگر نمی توانی جواب بدهی خودم از مدیربرنامه های آنها جواب را می گیرم و به طرفداران می گویم چه کسی پول گرفت و رضایتنامه آنها را صادر کرد.

 

ستاره های سیاه جامگان یک دفعه غیب شان زد

من چگونه باید دنبال این تیم باشم وقتی می بینم بازیکنان خوبش را پول می گیرند و رضایتنامه می دهند که بروند. 10 تا 11 بازیکن بودند که قرارداد دراز مدت داشتند و یک دفعه غیب شدند نمی دانم شاید رفتند غار اصحاب کهف خواب شان برده است(باخنده) آقای عباسی بگذارید ما سکوت کنیم و سرجای خودمان بنشینیم و حرف نزنیم چون خیلی چیزها می دانم که اگر بر زبان بیاورم سنگ روی سنگ بند نمی شود! الان هم کار از کار گذشته و همه چیز تمام شده و نمی شود کمکی به سیاه جامگان کرد.200 هزار دلار به موسی ترائوره بدهکار هستید، 30 هزار دلار به یک خارجی دیگر بدهکارید و ... همه اینها می شود 4 میلیارد بدهی 5 میلیاد هزینه دارید می شود 9 میلیارد سوای از سعید دقیقی 100 میلون تومان، محمدرضا مهدوی 50 میلیون و مرتضی کرمانی 80 میلیون و ... که هنوز نیامدند در خط قرمز سیاه جامگان قرار بگیرند.

 

همه دنبال پول خانزاده از فیفا هستند

برایم جالب است همه دنبال پول محمدرضا خانزاده از فیفا هستند. این بازیکن به عنوان نماینده سیاه جامگان رفته جام جهانی و الان پولی در حدود 160 تا 170 هزار دلار به باشگاه تعلق می گیرد. همه نامه دادند فدراسیون که این پول را بدهید به ما. پس باشگاه چه می شود این وسط که این همه مشکل دارد.

 

عباسی وقتی جواب تلفنش را ندادم ناراحت شد

کسی از من بپرسد که نمی توانم دروغ بگویم باید حقایق را بگویم. آقای عباسی نهایت امر ناراحتی اصلی تو پیرامون اسپانسر نیست چون کسی نمی آید برای حمایت مالی با شما صحبت کند بلکه این ناراحتی به تماس دیروز شما برمی گردد که بدون پاسخ ماند. قبل از بازی با ملوان به من زنگ زدی اما جوابت را ندادم. چند دقیقه بعد آقای زوهانی به عنوان سرمربی زنگ زد و گفت ریش گرو بگذار پیش آقای تاج که ما یک هفته وقت بگیریم چون اگر این اتفاق رخ ندهد اجازه بازی را نمی دهند. شما ناراحتی از این اتفاق عیبی هم ندارد چون من که نباید مدام ریش گرو بگذارم و اعتبارم را به حراج بگذارم آن هم برای کسی که هیچ ارزشی برای حرف های خود قائل نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky77a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالک سیاه جامگان:با چه زبانی بگویم که داورها به ضرر سیاه‌جامگان سوت می‌زند