تاریخ انتشار: 1397/07/01 21:13
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 129175

مجید صالح: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ تائید کردند یک نیمه زیر نور برگزار شود!

فجرسپاسی در خانه اروند خرمشهر متحمل شکست 1-0 شد.
مجید صالح: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ تائید کردند یک نیمه زیر نور برگزار شود!

 مجید صالح سرمربی فجر شهید سپاسی پس از شکست مقابل اروند خرمشهر در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: در ابتدا حادثه تروریستی اهواز را به مردم ایران و خصوصا شهر اهواز تسلیت عرض میکنم و امیدوارم خداوند به خانواده داغ دیدگان صبر عنایت فرماید ،این اتفاق را محکوم می نماییم و واقعا  این اتفاق در شهری که نماد مردانگی و ایثار بوده است دردناک است.

وی در خصوص بازی افزود: بازی خوبی را شاهد بودیم ولی روی یک صحنه غافلگبر شدیم و گل دریافت کردیم ،  بازیکنانم تلاش خود را کردند و من از عملکرد فنی انها راضی هستم ولی  همچنان در زدن ضربات اخر مشکل داریم که امیدوارم ان را نیز مرتفع کنیم چراکه ما زمان زیادی را ابتدای فصل از دست دادیم و در تعطیلات توانستیم روی چند نقطه ضعف کار کنیم ، انشالله در تعطیلات بعد از بازی مقابل قشقایی نیز تلاش خود را مضاعف میکنیم تا این مساله مهم را برطرف کنیم.

وی در خصوص ساعت برگزاری بازی افزود: گلایه دوستانه ی من از سازمان لیگ همین مساله است که مگر چه تفاوتی بین لیگ برتر و لیگ یک می باشد که بازی صنعت نفت  با ٥کیلومتر فاصله نسبت به خرمشهر هر دو نیمه ان زیر نور برگزار گردید ولی امروز مسولین کمیته مسابقات تاکید داشتند که میبایست یک نیمه زیر نور برگزار شود در حالیکه همه شاهد بودند بازی در نیمه دوم که دما اندکی کاهش یافت بازی نیز به مراتب جذابتر گردید . خواهش من از مسولین این است که اکنون که امنیت و امکانات زیرساختی در استادیوم ها برقرار است بازیها تا حد ممکن خصوصا در شهرهای گرم زیر نور برگزار گردد.

صالح در خصوص داوری افزود: از قضاوت اقای جهانبازی راضی میباشم و ایشان داوری بسیار خوبی انجام دادند فقط روی صحنه گلی که دریافت کردیم به نظر بنده توپ به اوت رفت و گرفتن کرنر در ان صحنه تنها اشتباه داوری بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48br5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صالح: بازی سختی را بردیم/ امیدوارم سهمیه صعود به 3 تیم یا حداقل به 2/5 افزایش یابد
سرمربی فجرسپاسی؛