تاریخ انتشار: 1397/07/02 08:45
کد خبر: 129112

محمد نوازی مربی بزرگی است،ایرانجوان می تواند با او به اوج بازگردد

سرمربی تیم فولاد نوین اهواز گفت: در لیگ دسته 2 فوتبال کشور تمامی تیم ها مدعی صعود به لیگ یک هستند و این امر باعث شده تا برای صعود کاری سخت و دشوار در پیش داشته باشیم.
محمد نوازی مربی بزرگی است،ایرانجوان می تواند با او به اوج بازگردد

حسن هوری یکشنبه شب پس از برد 2 بر صفر تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران با تسلیت در گذشت شماری از هم استانی هایش در جریان حادثه تروریستی اهواز افزود: تیم فولاد نوین نیز همانند سایر تیم ها مدعی صعود از گروه خود است و در این مسیر تمامی تلاش خود را بکار گرفته است.

وی بیان کرد: در این ارتباط با تمرین های منظم و مستمر به دنبال جمع کردن تمامی امتیازات ممکن و دستیابی به هدف مهم خود برای صعود هستیم.

هوری در ارتباط با دیدار تیمش برابر ایرانجوان بوشهر گفت: این دیدار بازی خوبی بود و با توجه به تمرینات خوب هفته گذشته لطف خدا نیز شامل تیم ما شد و به یک برد ارزشمند برابر ایرانجوان دست پیدا کردیم.

وی اظهار داشت: ایرانجوان در چند روزی که از آمدن محمد نوازی به این تیم گذشته روند تیمی آنها بسیار تغییر کرده و در حال رسیدن به شرایطی مطلوب هستند.

هوری بیان کرد: محمد نوازی مربی بزرگی است و ایرانجوان با بهره گیری از توانایی های وی می تواند به روزهای اوج خود بازگردد.

وی در ارتباط با وضعیت مالی تیمش گفت: بازیکنان فولاد نوین اهواز از ابتدای فصل تاکنون دریافتی نداشته اند ولی با این وجود مسئولان تیم پیگیری های خوبی در این زمینه دارند.

فولاد نوین اهواز با این برد 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

ایرانجوان بوشهر نیز با یک امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lj8yk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 روز بد استقلال بود که در تهران سه گل از السد دریافت کرد/ بعد از بازی با السد خیلی ناراحت بودم، اما قصد و غرضی نداشتم
محمد نوازی:بازیکنان استقلال باید آرامش داشته باشند