تاریخ انتشار: 1397/07/02 17:35
کد خبر: 129045

توطئه‌ای در کار است؛ علی سامره مراقب باشد!

مس رفسنجان در شکست خوردن هت‌تریک کرده است.
توطئه‌ای در کار است؛ علی سامره مراقب باشد!

یاران علی سامره دیروز (شنبه) به مصاف تیم شهرداری تبریز رفتند و درحالی که همگان انتظار برتری آسان مس رفسنجان را پیش بینی می‌کردند، این شهرداری تبریز بود که در عین شگفتی، 3-0 موفق شد مس رفسنجان را شکست دهد.

جالب است که مس رفسنجان پس از باخت خانگی مقابل ملوان، در تهران نیز به بادران تهران باخت و روی اشتباهات مدافعانش، امتیازات آن دو بازی را از دست داد. عجیب‌تر آنکه سامره بدون لحاظ اشتباهات مدافعانش، مجدد به آنها بازی داده و موجب شکست سنگین 3-0 دیروز مقابل شهرداری تبریز گشته است.

شکی نیست که سامره یکی از بااخلاق‌ترین مربیان لیگ یک است اما توطئه‌هایی در پشت پرده باشگاه مس رفسنجان درحال رقم خوردن است که سامره از آن باخبر نیست و به همین دلیل، با عدم توانایی در جمع کردن تیمش، موجب شکست‌های پیاپی شده است.

توطئه‌هایی از جمله؛ شرط بندی بازیکنان در سایت‌ها، مذاکره با مربیان دیگر و ... که همگی، مواردی است که حول محور باشگاه مس رفسنجان شنیده شده است. سامره باید مراقب باشد که نام نیکش خراب نشود و اگر بنائی بر رفتن است، قدرتمندانه از گوی خارج شود نه آنکه قداست این مربی شکسته شده و دیگر هیچ تیمی به سراغش نیاید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpg7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ وجه مشترک دو ساله مس و ملوان در رفسنجان؛ بدون گل زده!

مس رفسنجان به رکورد ویژه رسید؛ مس از مرز 300 گل گذشت
اختصاصی| نام بهرام رشیدفرخی در تاریخ ثبت شد؛

برنامه نیم فصل اعلام شد؛ خبری از بازی ملوان-مس رفسنجان نیست!
اختصاصی| وقتی که سازمان لیگ بیخیالِ بیخیال است؛