تاریخ انتشار: 1397/07/02 23:17
در بازی های هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول
کد خبر: 129009

ابر و باد ومه و خورشید و فلک به سود بادران

نتایج به دست آمده درهفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به سود بادران تمام شد.
ابر و باد ومه و خورشید و فلک به سود بادران

هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور ، آبستن حوادث بسیاری بود که همه آنها به سود بادرانی ها رقم خورد تا هم چنان امیدوار باشند که می توانند در بین تیم های مدعی در همین هفته های اول باقی بمانند.

 گل گهر سیرجان که تا پایان هفته چهارم با 10 امتیاز از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود،  در برابر آلومینیوم اراک شکست را پذیرا شد تا هم شاگردان ربیعی یک پیروزی شیرین کسب نمایند و هم اینکه اولین نتیجه به سود بادران در این هفته رقم بخورد.

دیدار تیم های نود ارومیه و اکسین البرز نیز بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند و دومین نتیجه به سود شاگردان پاشازاده رقم خورده باشد تا اکسین نیز در امتیاز 10 قرار بگیرد.

سومین نتیجه که به سود بادرانی ها رقم خورد نتیجه دیدار مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر بود که با پیروزی بوشهری ها به پایان رسید تا شاگردان دست نشان هم نتوانند امتیازی در هفته پنجم کسب کنند و با همان 9 امتیاز قبلی کار خود را پایان دهند.

بادران نیز که در چهار هفته اول دارای 7 امتیاز بود درهفته پنجم استراحت داشت تا با یک بازی کمتر در همسایگی تیم های صدرنشین باشد و این شانس را داشته باشد که با پیروزی در بازی عقب افتاده خود را به امتیاز10  برساند.

در هر حال بازی های هفته پنجم بعبارتی ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بود تا بادرانی ها هم چنان امیدوار باقی بمانند، اگرچه هنوز خیلی زود است که در مورد مدعیان صحبت کرد ولی با توجه به شناخت قبلی از تیم های تحت هدایت پاشازاده، بعد از هفته های ابتدایی موتور آنها روشن شده و این می تواند یک خبر خوب  برای آنها باشد و در صورتی که این اتفاق بیفتد همه چیز دست به دست هم داده است تا این تیم هم چنان امیدوار باشد.  

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzwyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره منفی برای میزبانی ایرانجوان بوشهر/ صدای همه در آمد

هشدار جدی؛ بادران بدون ضربه در چهارچوب در پایان هفته سوم!
اختصاصی| آمار بد تیم پاشازاده در انقلاب؛