تاریخ انتشار: 1397/07/06 15:55
کد خبر: 128522

اکسین البرز- آلومینیوم اراک؛ دیدار 6 امتیازی برای صعود به صدر جدول/ تقابل اندیشه های دو مربی مطرح

مهم ترین دیدار هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال بین دو تیم آلومینیوم اراک و اکسین البرز فردا شنبه در ورزشگاه انقلاب تهران برگزار می شود.
اکسین البرز- آلومینیوم اراک؛ دیدار 6 امتیازی برای صعود به صدر جدول/ تقابل اندیشه های دو مربی مطرح

هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی برگزار می شود که در این هفته دو تیم مطرح این فصل از رقابت ها بایستی در ورزشگاه انقلاب تهران و به میزبانی اکسین البرز به مصاف هم روند و شاگردان محمد ربیعی در آلومینیوم اراک میخواهند در این میدان سخت در مقابل فراز کمالوند و شاگردانش قرار گیرند، دیداری نفس گیر که با توجه به شرایط جدولی حساس ترین دیدار در این هفته خواهد بود.

تا قبل از این دیدار و با انجام 5 بازی، هر دو تیم 10 امتیاز اندوخته دارند که به لطف تفاضل گل بهتر ، آلومینیوم اراک در جایگاه دوم و اکسین البرز در رده سوم جدول قرار دارند و این بازی می تواند حکم صدرنشینی هر کدام از تیم ها را داشته باشد.

فراز کمالوند در آخرین گفت وگوی خود اعلام کرده، اکسین البرز را لیگ برتری بدانید و این از اطمینانی است که به قدرت تیم اش و رهبری میدان در هدایت شاگردانش به این امر مهم می باشد و فعل خواستن و شخصیت قهرمانی در تیم ایجاد نمودن است که در جای خود ارزشمند می باشد و می تواند مسیر این باشگاه را در ادامه راه مشخص نماید.

کمالوند تحت هیچ شرایطی دوست ندارد با دست خالی از این میدان سخت بیرون بیاید و میخواهد سه امتیاز را از حریف مستقیم خود کسب نماید تا خیالش از امتیازات کامل بازی های خانگی راحت باشد و استراتژی او پیروزی در خانه و کسب تساوی در برابر تیم ای مدعی در خارج از خانه می باشد و باید دید و به انتظار نشست که آیا او می تواند این مسیر را تا پایان به درستی ادامه دهد. 

در آنسوی میدان ربیعی و شاگردانش در آلومینیوم اراک قرار دارند، مربی که فوتبال را خوب می فهمد و انگیزه های زیادی برای حضور در سطح اول فوتبال ایران دارد و به همین دلیل همیشه سعی دارد با دانش و اطلاعات لازم پای به میدان بگذارد و تفاوت او با خیلی از مربیان لیگ یک در همین جا نهفته است که مدام در حال دانش اندوزی می باشد. 

آلومینیوم اراک  در بازی سختی که در مقابل اکسین خواهد داشت، عقل و منطق حکم میکند با توجه به شرایط هر دو تیم، برای کسب نتیجه مساوی از شاگردانش کمالوند به میدان بیاید و هر گونه احساسسی بازی کردن و حملات بدون پشتوانه می تواند عواقب بدی برای این تیم به دنبال داشته باشد.

در هر حال این بازی را باید گل سر سبد دیدارهای این هفته دانست، امیدواریم این بازی زیبا از کار در آید و تماشاگران از آن لذت ببرند و به احتمال فراوان برنده این بازی می تواند صدرنشین هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول باشد که در نوع خود برای هر کدام از تیم ها حائز اهمیت خواهد بود.

آخرین تقابل دوتیم:

آخرین تقابل این دو تیم در فصل قبل درچارچوب هفته سی و چهارم لیگ دسته اول صورت گرفت. در آن دیدار اکسین با ارائه یک بازی زیبا و تاکتیکی توانست با گل‌های محمد حسین‌پور و بهمن کامل با نتیجه دو بر صفر از سد آلومینیوم گذر کند.

جایگاه دوتیم در جدول:

آلومینیوم با سه برد، یک تساوی و یک شکست توانسته خود را در جایگاه دوم قرار دهد. آلومینیوم تنها با تفاضل گل بهتر از اکسین، بالاتر از این رقیب البرزی جای گرفته است. اکسین هم شرایطی مشابه به آلومینیوم دارد و با سه برد، یک تساوی و یک شکست اما با تفاضلی کمتر نسبت به آلومینیوم با ده امتیاز در رده سوم جای گرفته است‌.

آمار و ارقام:

* اکسین البرز ۲۲۵ دقیقه است که برابر آلومینیوم اراک گلی دریافت نکرده است.

* تمام دیدارهای این دوتیم برنده داشته است و تاکنون هیچ دیداری با تساوی به خاتمه نیافته است.

* اکسین البرز در تمام بازی های خانگی خود به پیروزی رسیده است این در حالی‌ است که آلومینیوم خارج از خانه تاکنون نباخته است.

گفتنی است که دیدار این دوتیم شنبه هفتم مهرماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypgoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید هواداران آلومینیوم به آقای خاص/ ربیعی تاریخ پر فراز و نشیب فوتبال اراک را ورق خواهد زد؟!
اختصاصی| اراکی‌ها امیدوار به روزهای خوش با آقای خاص؛