تاریخ انتشار: 1397/07/07 19:51
کد خبر: 128360

میثاقیان در بن بست فکری/ فرو رفتن اروند در باتلاق

دیدار تیم های بادران تهران و اروند خرمشهر در نهایت با پیروزی شاگردان پاشازاده به پایان رسید تا سه امتیاز شیرین کسب نمایند.
میثاقیان در بن بست فکری/ فرو رفتن اروند در باتلاق

دیدار حساس تیم های اروند خرمشهر و بادران تهران عصر امروز به میزبانی شاگردان پاشازاده در تهران برگزار گردید که بعد از 90 دقیقه تلاش در نهایت اروندی ها با سرمربیگر اکبرمیثاقیان با شکست بدرقه شدند تا تیم مدعی صعود به لیگ برتر کمی به دردسر بیفتد.

میثاقیان که تا دقیقه 40 خوشبخت ترین مربی لیگ دسته اول در هفته ششم این رقابت ها بود، به یکباره با دو گلی که در دقایق 40 و 69 توسط اکبرخواه مهاجم بادران به تور دروازه خرمشهری ها نشست، کاخ آرزوهایش فرو ریخت.

اکبر آقای فوتبال ایران تا پایان هفته ششم دارای 9 امتیاز می باشد یعنی از هر بازی دارای 5/1 امتیاز که برای تیمی که سودای صعود رد سر دارد نمی تواند مناسب باشد و او تا قبل از این که به کلی از قافله مدعیان عقب بیفتد باید هود را از باتلاق خود ساخته ای که درست کرده اند رها کنند و گرنه ممکن است این کشتی طوفان زده به سلامت به مقصد نرسد و همه را با هم غرق کند.

اروند تا پایان هفته ششم رقابت های لیگ دست اول فوتبال کشور در رده هفتم جدا دارد و این در حالی می باشد که شاهین شهرداری با یک بازی کم تر و پرسپولیس پاکدشت با دو بازی کم تر در یک قدمی او هستند و در صورت پیروزی می توانند بالاتر از شاگردان میثاقیان در جدول قرار بگیرند، جایگاهی که اصلا برای اروندی ها نمی تواند خوشایند باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljze8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبور پاشازاده از دام میثاقیان/ نیمه مربیان را مهدی پاشا برد
بادران- اروند خرمشهر؛