تاریخ انتشار: 1397/07/09 19:27
کد خبر: 128066

مجید محافظت کار:منتقدان عملکرد عباس چمنیان وقتی ایران به یک چهارم نهائی جام جهانی نوجوانان با این مربی صعود کرد کجا بودند؟!

مجید محافظت کار درمورد عملکرد تیم ملی نوجوانان با فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
مجید محافظت کار:منتقدان عملکرد عباس چمنیان وقتی ایران به یک چهارم نهائی جام جهانی نوجوانان با این مربی صعود کرد کجا بودند؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، مجید محافظت کار مربی اکسین گفت: در کشوری که خیلی از آدم‌ها برای به قهقرا بردن اقتصاد کشورشان، بدنبال ربودن گوی سبقت از یکدیگر هستند خیلی از رفتارهای غیر حرفه ای و تعمدی عجیب نیست. کمتر از یکسال قبل تیم ملی نوجوانان ایران با شکست دادن بزرگ‌ترین تیم های دنیا (آلمان،گینه ،کاستاریکا،مکزیک ،فرانسه)با تمامی امکانات و تفکرات پیشرفته ای که دارند به یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد و به زعم آمارهای فیفا رتبه پنجم جام را به خودش اختصاص داد.

 آن روزها هیچکس هیچ تیتری از سرمربی نزد هیچکس نگفت درود به شرفت که پرچم کشورت را بالا نگه داشتی. اما امروز آنهایی که طی این مدت از تمام پیروزی های تو بدترین لحظاتشان رو سپری کرده بودند به یکباره از سیاه چال های حسادتشان بیرون اومدند و فرصت عقده گشایی پیدا کردند اما هر آدم عاقلی می‌داند آنچه که مهم‌تر از نتایج تیمت بود میزان تاثیر گذاری تو‌ در شخصیت بازیکنانت بود که با هیچ مقیاسی قابل محاسبه نیست. 

دوستان یک قسمت مهم در هر زمینه ای در زندگی شانس هست، تیم ما در این تورنمنت از دقیقه یک بازی اول که گل خورد تا دقیقه ۸۰ بازی دوم که پنالتی به تیر برخورد کرد بدشانس بود که این جزیی از فوتبال هست. دنبال تخریب بی دلیل آدم‌ها نباشید یوآخیم لو در دوره بعد قهرمانی در مقدماتی حذف شد آن هم در کشوری مثل آلمان با آن امکانات چه توقعی از کشورمان داریم؟ تا زمانی که رویکرد و نگرش مسئولین عالی رتبه کشور نسبت به ورزش تغییر نکند منتظر هیچ موفقیت پایدار و مستمری در ورزش نخواهیم بود جام جهانی نوجوانان، نتایج و نایب قهرمانی آسیا معجزه چمنیان بود نه برنامه فدراسیون و وزارت ورزش‌.

استاد شما بهترین هستی و هیچ کس نمی‌تواند عملکرد شما را زیر سوال ببرد چون خیلی ها نمی‌دانند که در اردوهای ملی چه خبر بود. خسته نباشید و خداقوت به خودت و تیمت.

منتظر درخشش مجددت هستیم بهترین.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpzgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زور ربیعی و کمالوند بهم نرسید/ تقسیم امتیازات بسود دیگر مدعیان
اکسین البرز- آلومینیوم اراک

کمالوند: تمام تمرکزم روی اکسین است/ قطعا لیگ برتری میشویم
سرمربی اکسین البرز در گفت وگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی: