تاریخ انتشار: 1397/07/11 17:12
کد خبر: 127787

نگاهی به عملکرد قشقایی؛ چهار برد پیاپی / سیاه‌جامگان کار را خراب کرد

قشقایی شیراز موفق شده است چهار برد متوالی را به دست آورد.
نگاهی به عملکرد قشقایی؛ چهار برد پیاپی / سیاه‌جامگان کار را خراب کرد

قشقایی شیراز اولین دیدار خود در لیگ یک را با باخت سنگین برابر مس رفسنجان شروع کرد. قشقایی این دیدار خانگی را با نتیجه چهار بر یک به مس رفسنجان واگذار کرد. 

بعد از گذشت دو هفته ابتدایی تصمیم گرفته شد که ابراهیم طالبی به عنوان سرمربی قشقایی برگزیده شود. در هفته سوم ابراهیم طالبی هدایت قشقایی شیراز را بر عهده گرفت. در هفته سوم قشقایی شیراز به مصاف پرسپولیس پاکدشت رفت و با توجه به ده نفره شدن قشقایی در این دیدار شیرازی‌ها توانستند با نتیجه دو بر یک پیروز شوند.

شاگردان ابراهیم طالبی در هفته چهارم برابر سیاه‌جامگان و هفته پنجم برابر شهرداری ماهشهر به پیروزی رسیدند. اما برد هفته ششم با هفته های قبل تفاوت داشت، تفاوت برد هفته ششم این بود که قشقایی توانست اولین کلین شیت خود را در لیگ یک به ثبت برساند. آن‌ها تاکنون موفق نشده بودند که یک دیدار را با کلین شیت به پیروزی برسند.

قشقایی با توجه به بازی های انجام داده و نتایج به دست آورده توانسته بود خود را به صدر جدول برساند اما سیاه‌جامگان کار را برای قشقایی خراب کرد. با حذف سیاه‌جامگان از جدول قشقایی سه امتیاز را از دست داد تا از صدر جدول به رده ششم بیاید و فقط یک امتیاز با صدر فاصله داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om7kd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره بازیکنان دو تیم قشقایی و مس رفسنجان (گرافیک)
اختصاصی فرتاک ورزشی|