تاریخ انتشار: 1397/07/12 15:56
کد خبر: 127659

محمود، فکری به حال بازی های خارج از خانه کند/ شاهین شهرداری بوشهر بی آزار در خارج از خانه

شاهین شهرداری بوشهر از 6 بازی گذشته خود با کسب 9 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ یک جا خوش کرده است.
محمود، فکری به حال بازی های خارج از خانه کند/ شاهین شهرداری بوشهر بی آزار در خارج از خانه

محمود فکری سرمربی کاربلد شاهین شهرداری بوشهر تا اینجای کار توانسته است از 6 بازی برگزار شده خود 9 امتیاز کسب نماید و در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرد، رتبه ای که تحت هیچ شرایطی مورد نظر این سرمربی نمی باشد.

با نگاهی گذرا به عملکرد شاهین شهرداری بوشهر متوجه می شویم که این تیم در بازی های خانگی بسیار قدرتمند ظاهر شده و توانسته از سه بازی خود در برابر تیم های گل گهر سیرجان- شهرداری تبریز و مس کرمان، 7 امتیاز کسب نماید که می تواند یک کارنامه موفق  و امیدوار کننده در بازی های خانگی باشد.

اما این تنها یک روی سکه است و روی دیگر این سکه حکایت از این دارد که محمود فکری نتوانسته از بازی های خارج از خانه نتایج مناسبی کسب نماید و بهترین نتیجه ای که می شود در خارج از خانه برای او یک نکته مثبت و ارزشمند محسوب شود، تساوی برابر بادران در تهران است، ولی شکست برابر فجر بحران زده و تساوی برابر تیم شهرداری ماهشهر که در انتهای جدول جا خوش نموده، یک نکته منفی در کارنامه فکری  در 6 بازی گذشته این تیم می باشد.

فکری در بازی های خانگی با معادل 2/33 امتیاز از هر بازی، یک کارنامه قابل قبول بر جای گذاشته است ولی با میانگین زیر یک امتیاز در هر بازی در بازیهای خارج از خانه، نمی تواند با ادامه این روند خود را بعنوان یک مدعی در لیگ دسته اول معرفی نماید.

در هر حال با توجه به شناختی که از این مربی سراغ داریم شک نداریم که  برای رفع این مشکل چاره ای خواهد اندیشید چرا که نیک می داند برای قرار گرفتن در جمع مدعیان، نباید از امتیازات خارج از خانه بخصوص در برابر تیم های متوسط به پایین جدول به سادگی چشم پوشی کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kymvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریاد های فکری کار خودش را کرد!

 توافق محمودفکری با شاهین شهرداری بوشهر
مدیرعامل شاهین بوشهر: در کلیات توافق کرده‌ایم اما در جزئیات اختلاف نظر داریم