تاریخ انتشار: 1397/07/12 16:53
اختصاصی/
کد خبر: 127652

عجیب ولی واقعی در مورد ملوان/ قوی سپید انزلی منتظر فرصت

ملوان بندرانزلی یک تیم متفاوت در بین دیگر تیم ها لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد.
عجیب ولی واقعی در مورد ملوان/ قوی سپید انزلی منتظر فرصت

ملوان بندزانزلی را باید یکی از تیم های متفاوت فوتبال ایران دانست که سابقه بسیار درخشانی در این رشته ورزشی دارد و بزرگانی هم چون سیروس قایقران، غفورجهانی، مازیارزارع، پژمان نوری و... در آن پرورش یافته اند و به همین خاطر باید گفت که نمی شود  و نمی تواناین تیم را دوست نداشت و به سرنوشت آن بی توجه بود.

ملوان در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور شاید یک استثنا باشد به طوری که بعد از گذشت 5 بازی و با کسب 2 پیروزی و 3 تساوی و بدون باخت در رده سیزدهم جدول ایستاده است.

بله تعجب نکنید قوی سپید انزلی بدلیل کسر 6 امتیاز از این تیم با منفی 6 امتیاز بازیها را آغاز کرده است و به همین دلیل علی رغم  9 امتیازی که در این بازی ها تا پایان هفته پنجم کسب نموده است، تنها 3 امتیاز به نام این تیم زده شده  که در نوع خود می تواند عجیب باشد.

البته ملوانی ها نشان داده اند همیشه مرد روزهای سخت می باشند و چه بسا همین موضوع تلاش آنها را بیشتر کند و در پایان لیگ شاهد یک شگفتی باشیم که دور از دسترس هم نمی باشد.

ملوانی ها اگر قرار بر این بود که امتیازات آنها کامل داده شود با میانگین 1/8 امتیاز از بازی های برگزار شده، می توانستند در بالای جدول جای داشته باشند ولی در هر حال چاره ای نیست و آنها باید تلاش خود را دو چندان کنند تا فصلی متفاوت راب رای هواداران پرشمار و دوست داشتنی خود رقم بزنند.  

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dnvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوضاع قمر در عقرب سیاه جامگان در فاصله بازی با ملوان