تاریخ انتشار: 1397/07/12 19:03
اختصاصی/
کد خبر: 127634

حاج داوود و آخرین تیر در کمان/ نفس های بندر به شمارش افتاد

شرایط برای شهرداری ماهشهر و داود مهابادی با توجه به چسبیدن به انتهای جدول، بسیار سخت می باشد
حاج داوود و آخرین تیر در کمان/ نفس های بندر به شمارش افتاد

میلاد رییسی؛ پس از شروع طوفانی تیم شهرداری ماهشهر در مسابقات دوستانه پیش فصل، این تیم هم اکنون قعر نشین لیگ یک و از آخر،اول میباشد.داوود مهابادی پس از کش و قوس های فراوان هدایت این تیم جنوبی را پذیرفت و هم اکنون انتقادات تندی را از سوی هواداران نسبت به تیم خود می بیند.

شاگردان داوود مهابادی از 5 بازی گذشته خود تنها یک امتیاز کسب نموده اند که آمار بسیار ضعیفی در طی این مدت می باشد و ادامه این روند می تواند آنها را با مشکلات عدیده ای روبرو نماید و سرمربی این تیم بخوبی می داند که هر چه سریعتر بایستی چاره ای برای رفع این مشکل بیندیشد.

در این که داوود مهابادی یکی از مربیان خوب لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد هیچ شکی وجود ندارد ولی آیا این فرصت را به او خواهند داد که بتواند اهداف خود را در این باشگاه پیاده نماید یا این که قبل از به تثبیت رسیدن و در مسیر مثبت قرار گرفتن، باید جای خود را  به مربی دیگری بدهد؟

به هر حال نفس ها به شمارش افتاده است و هیچ بعید نیست که حاج داوود آخرین باری باشد که روی نیمکت این تیم می نشیند و باید قبول کنیم بازی مقابل اروند خرمشهر و قرار گرفتن در برابر اکبر میثاقیان و شاگردانش ، آخرین فرصتی است که مهابادی باید از آن استفاده کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjdze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: قسم می‌خورم داور بازی ما با آلومینیوم فرد سالمی نبود/ نمی‌گویم ضعف نداریم، اما داورها اذیتمان می‌کنند