تاریخ انتشار: 1397/07/12 22:47
کد خبر: 127605

ملوان همچنان شکست ناپذیر؛ اروند فرصت را به مرداب ریخت

ملوان بندرانزلی تنها تیم بدون شکست لیگ آزادگان می‌باشد.
ملوان همچنان شکست ناپذیر؛ اروند فرصت را به مرداب ریخت

به گزارش فرتاک ورزشی، قبل از شروع هفته ششم تنها دو تیم در پنج هفته ابتدایی شکست نخورده بودند. ملوان با هدایت فرهاد پورغلامی عملکرد خوبی از خود به ثبت رساند و بدون باخت پا به هفته ششم گذاشت. همچنین اکبر میثاقیان توانست کارون اروند خرمشهر را بدون باخت از هفته پنجم راهی هفته ششم کند.

فرهاد پورغلامی تیمی را آماده کرد که سخت می بازد و این تیم شکست ناپذیر را با تمام مشکلاتی که در این تیم وجود دارد به هفته ششم رساند. ملوان بندرانزلی در هفته ششم به مصاف پرسپولیس پاکدشت رفت. انزلی‌چی‌ها در این دیدار بیرون از خانه به تساوی یک یک رسیدند و با این تساوی توانستند همچنان عدد صفر را جلوی تعدادهای شکست خود در جدول به جا بگذارند. 

شاگردان اکبر میثاقیان در چارچوب هفته ششم به مصاف بادران تهران رفتند که در این دیدار با نتیجه دو بر یک مغلوب شاگردان پاشازاده شدند. کارون اروند خرمشهر سه بازی ابتدایی خود را مساوی کرد و یک بازی را هم با برد به پایان رساند. خرمشهری ها که در کنار انزلی‌چی‌ها تیم های بدون باخت لیگ یک بودند این هفته شکست خوردند تا لیگ یک تنها یک تیم بدون شکست داشته باشد آن هم ملوان. اروند خرمشهر این فرصت شکست ناپذیری و ثبت رکورد را از دست داد تا ملوان در ادامه راه بدون رقیب به ثبت رکورد بی‌اندیشد.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alvre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب ولی واقعی در مورد ملوان/ قوی سپید انزلی منتظر فرصت
اختصاصی/