تاریخ انتشار: 1397/07/17 18:23
کد خبر: 126934

قشقایی - مس کرمان؛ جدال نفس گیر در شهرگل و بلبل وفرصت طلایی برای طالبی و شاگردانش

فردا چهارشنبه، مهم ترین دیدار هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور بین تیم های قشقایی و مس کرمان در شیراز برگزار خواهد شد.
قشقایی - مس کرمان؛ جدال نفس گیر در شهرگل و بلبل وفرصت طلایی برای طالبی و شاگردانش

دیدار قشقایی و مس کرمان را باید گل سرسبد هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست، جایی که شاگردان نادر دست نشان باید به شیراز رفته و در مصاف با ابراهیم طالبی و شاگردانش به میدان بروند.

قشقایی که تا اینجای کار نشان داده یک تیم زهردار می باشد، توانسته از 5 بازی گذشته خود 10 امتیاز کسب نماید و در جایگاه ششم جدول قرار بگیرد، البته ناگفته پیداست حذف نتیجه این تیم با سیاه جامگان که از جدول مسابقات کنار گذاشته شد، 3 امتیاز ارزشمند این تیم را کم کرد تا از جایگاه اول جدول به رده ششم سقوط نماید و این موضوع نشان میدهد که این تیم در این فصل از رقابت ها و تا اینجای بازی ها بسیار خطرناک ظاهر شده و تنها یک شکست در کارنامه خود دارد.

تنها نقطه ضعف شاگردان ابراهیم طالبی تا پایان هفته  پنجم برای این تیم، دریافت 7 گل خورده می باشد که میانگینی بالاتر از یک گل در هر بازی است و این برای تیمی که می خواهد در قامت یک مدعی خود را نشان دهد نمی تواند یک نکته مثبت باشد و در صورت تداوم این روند، ممکن است آسیب های جدی به این تیم بزند و او را از اهدافش دور نماید. 

در آن سوی میدان مس کرمان قرار دارد، تیمی که بر روی نیمکت خود از نادر دست نشان مربی نام آشنای لیگ دسته اول بهره می برد و توانسته از 6 بازی گذشته خود 10 امتیاز کسب نماید و در مکان پنجم جدول قرار بگیرد و البته یک هفته پر فراز و نشیب را هم پشت سر گذاشته اند و می خواهند با پیروزی در این میدان، از حواشی فاصله گرفته و به ساحل آرامش برسند.

بدون شک این بازی را باید مهم ترین دیدار هفته هفتم لیگ دسته اول دانست و برنده  این میدان می تواند جهش مناسبی در جدول برای خود داشته باشد و هم چنان در جمع صدرنشینان خود را نگه دارد و چشم انتظار هفته های آینده باشد.

آخرین تقابل دو تیم:

از آنجایی که قشقایی برای اولین سال است که در لیگ یک حضور دارد این دو تیم تاکنون هیچ دیداری با یکدیگر صورت نداده اند و باید شاهد اولین دیدار این دو تیم باشیم.

جایگاه دوتیم در جدول:

قشقایی شیراز با هدایت ابراهیم طالبی تا به اینجا عملکرد خوبی داشته است و سه برد و یک تساوی از پنج دیدار ابتدایی خود به دست آورده است تا با ده امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد و تنها یک امتیاز با صدر فاصله داشته باشد. همچنین مس کرمان نیز ده امتیاز دارد اما با این تفاوت که یک بازی بیش تر از قشقایی انجام داده اند. مس کرمان با تفاضل گل بهتر نسبت به قشقایی در رده پنجم ایستاده است‌.

آمار و ارقام:

* قشقایی سه بازی اخیر خود را توانسته با پیروزی پشت سر گذارد.

* مس کرمان در تمام دیدار هایی که پیروز شده توانسته کلین شیت کند.

* مس کرمان دو بازی اخیر خود را نتوانسته به پیروزی دست یابد.

کوبل داوری:

امیر عرب براقی – حافظ عظیمی – وحید سیفی – علی ابراهیمی  - ناظر: امیربهرام نقوی حسینی

گفتنی است که این دیدار روز چهارشنبه هجدهم مهرماه از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjx6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان: مربیان همیشه مظلوم هستند/ مس کرمان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است