تاریخ انتشار: 1397/07/18 18:27
کد خبر: 126805

شیر فرهادی که از برد تساوی می سازد / میشو و دشت تک امتیاز در کویر

سرخپوشان پاکدشت و مس رفسنجان امروز در دیداری پر گل به تساوی پرگل سه سه رسیدند.
شیر فرهادی که از برد تساوی می سازد / میشو و دشت تک امتیاز در کویر

در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ یک مس رفسنجان و پرسپولیس پاکدشت امروز به جدال با یکدیگر پرداختند. این دیدار در حالی برگزار شد که مسی‌های رفسنجان که در دوران پساسامره به سر می برند از میشو کریستچوویچ به روی نیمک‌شان رونمایی کردند و امیدوار هستند با این مربی به اهدافشان برسند. تیم تازه تاسیس شده‌ پرسپولیس پاکدشت با فرهاد کاظمی برای کسب سه امتیاز پا به این میدان گذاشت.

پس از سوت آغاز بازی، جدال این دو تیم شروع شد که ابتدا در دقیقه ۱۶ حسین امامیان پرسپولیس پاکدشت را پیش انداخت اما این برتری تنها تا دو دقیقه ادامه داشت که محمد خان‌احمدی در دقیقه ۱۸ بازی را به تساوی کشاند. اما شاگردان فرهاد کاظمی تمایلی به حفظ تساوی نداشتند و در دقایق پایانی نیمه اول توسط هادی شکوری به گل رسیدند تا با برتری دو بر یک به رختکن بروند.

در همان ابتدای نیمه دوم حسین امامیان برای دومین بار گلزنی کرد تا سرخپوشان را با نتیجه سه بر یک پیش اندازد. اما شاگردان میشو دست بردار نبودند و موفق شدند در دقیقه ۷۰ یک پنالتی بگیرند تا علی مرزبان آن را تبدیل به گل کند. در دقایق پایانی بود که سرخپوشان خودشان را پیروز میدان می‌دانستند اما محمدحسین مهرآزما کار را برای پاکدشتی ها خراب کرد و موفق شد با گل دیر هنگام خود بازی را به تساوی بکشاند. این دیدار پرگل با تساوی سه سه به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2almdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس رفسنجان - پرسپولیس پاکدشت/ رونمایی از مربی جدید؛ فرهاد به دنبال جبران مافات