تاریخ انتشار: 1397/07/18 21:50
کد خبر: 126777

کاظمی: از داوران فقط رعایت قانون را می خواهیم

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت بعد ازبازی با مس رفسنجان تاکید کرد داوران باید قانون را رعایت کنند.
کاظمی: از داوران فقط رعایت قانون را می خواهیم

کاظمی بعد از بازی با مس رفسنجان که به تساوی سه بر سه به پایان رسید گفت :بازی خوبی را شاهد بودیم و بازیکنان ما در این مسابقه نهایت تلاش خودشان را بخرج دادند که این موضوع برای ما بسیاربا ارزش است.ما می توانستیم در این مسابقه سه امتیازرا بگیریم اما در نهایت بازی مساوی شد ولی هنوز زمان زیادی باقی مانده است و ما تلاش خواهیم کرد  که در بازی های آینده روند بهتری داشته باشیم.

 

کاظمی در مورد اینکه بعد از پایان بازی به یکی از تصمیمات داورمسابقه اعتراض کرد گفت: داوری در مجموع عالی بود ولی ما از داوران توقع داریم که قانون را در زمین مسابقه رعایت کنند. یکی از بازیکنان حریف بارها خودش را در محوطه جریمه و بیرون از محوطه جریمه زمین می انداخت و ما انتظار داشتیم داور مسابقه تصمیمات درست تر و قاطع تری بگیرد.در صحنه ای که گل سوم را خوردیم قبل از اینکه بازیکن حریف از پشت محوطه شوت بزند، یکی دیگر از بازیکنان مس رفسنجان خودش را در محوطه جریمه به زمین انداخت.قانون این را می گوید که داور یا باید اعلام پنالتی می کرد یا اینکه بدلیل تمارض کردن به بازیکن حریف اخطار می داد.

 

کاظمی در پایان تصریح کرد: ما توقع داشتیم که درآن صحنه  قانون رعایت شود اما داور نه پنالتی گرفت و نه به بازیکنان لیگ به نشانه اعتراض کارت زرد نشان داد.تمرکز بازیکنان روی همان صحنه بود که به یکباره توپ به سمت دیگری رفت و در نهایت آنها گل سوم را زدند. باز هم می گویم ما انتظار داریم داوران قانون را رعایت کنند.از آقای اصفهانیان انتظار داریم عملکرد داوران را مدنظر داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2almxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیر فرهادی که از برد تساوی می سازد / میشو و دشت تک امتیاز در کویر